Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Vinkkejä päiväkodin henkilökunnan muistamiseksi!

Vierailija
15.12.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän paljon käsintehdyistä saippuoista.

Vierailija
2/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvohoito, hierontalahjakortti. Näitä olen antanut lahjoiksi päiväkodin tädeille ja opettajille ja kovasti ovat tykänneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen ryhmässä on n. 3 aikuista, tulee aika kalliiksi ostaa jokaiselle joku kasvohoitolahjakortti á 40€...meillä kun vielä lapset on eri ryhmissä, eli pitäis ostaa kuudelle aikuiselle...

Pph:lle tai opettajalle ehkä eri asia...

Vierailija
4/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso herkkukori, jonka voivat jakaa keskenään maun mukaan. Siis reilusti ja erilaisia tuotteita, joista löytyy jokaiselle joku pikku juttu.

Vierailija
5/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin jotian elämys/kulutus lahjaa. Nykyään kaikilla on niin paljon kaikkea krääsää. Toi saippuakin oli hyvä!

Vierailija
6/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatu lahja on ainakin minun mielestä kiva saada :)

Tehtiin lasten kanssa pipareita joita laitettiin ison piparimuotin kanssa sellofaaniin . Jokaiselle hoitajalle oma , jossa tosiaankin yksi iso muotti (Pentikiltä ostettu à 2,50€ ) + pari piparia , sellofaanikääre ja kaunista nauhaa joulukoristeella .

Yhden lahjan hinnaksi arvioisin n . 3,50 ??

Vierailija
7/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta ei meistä monella ole varaa laittaa tuollaisia , ne maksaa ihan maltaita !!

Minunkin pitäisi niitä hoitoja sitten viisi kappaletta hankkia , johan siihen monta sataa menisi , HALOO !

Kuka nyt ei tuollaisia haluaisi , mutta rajansa kaikella .

Vierailija
8/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotilahjatalkoot :)

2 lasta, toisen ryhmässä 3 ihanaa hoitajaa, toisen ryhmässä 3+1 extra. Ja kaikkia haluan muistaa, koska he tekevät minun silmissäni maailman tärkeintä työtä.

Laitoin sellofaanipakettiin kauniin koristellun punotun kranssin ja sinne keskelle lyhdyn pienessä rottinkikorissa. Kauniit paketit tuli, toivottavasti pitävät :)

Vierailija
9/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällainen !

Tämä kuulostaa siltä millaiselta pitääkin .

Itsetehtyä , "rakkaudella" , kaunista jossa on ajatusta .

Ei mitään monen sadan euron "hoitoja" .

Vierailija
10/10 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. niitä nalle-kummiheijastimia joita myydään liki joka kaupassa :) Tai vaikka Marimekon kukkaheijastin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän