Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitääkö imettää tasapuolisesti molemmista rinnoista, vaikka

Vierailija
14.12.2009 |

toinen on paljo isompi ja kipeempi. eli voisinko syöttää tuosta kipeemmästä rinnasta useammin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin silloin PITÄÄ imettää siitä kipeästä rinnasta. Tukos pitää saada liikkeelle, ja siihen auttaa parhaiten juuri imetys.

Vierailija
2/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi jaksaa paremmin imeä sen tyhjäksi. Haudo lämpimällä, pingotus ei ole pelkästään maidosta vaan ihan turvotustakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupean heti hommiin :)

Vierailija
4/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa kyllä tyhjentää täydempi rinta mutta jatkossa syöttää jopa enemmän siitä josta vähemmän tuli. ainakin minulla ihan selvästi on huomanut että jos toinen jää huonommalle niin jo tulee vähemmän maitoakin. Lapsi tilaa sitten siihenkin täydennystä kun syö :)

Vierailija
5/8 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tietysti imettää yhtälailla myös toisesta, mutta siinä voi silti olla selvä ero rintojen välillä kummasta tulee paremmin!

Minä olen imettänyt kolmea lastani, jokaista yli vuoden, ja selvästi aina on toinen rinta tuottanut paljon enemmän maitoa, olen toki syöttänyt kummastakin, mutta varsinkin imetyksen viimeisillä kuukausilla, olen imettänyt pääasiassa vain toisesta rinnasta, eipä tuosta mitään sen kummempaa haittaa ole ollut, hyvin on vauvat maidossa pysyneet :)

Pelkkää rintaa ovat saaneet 1v asti, vaikka toinen rinta on jokaisen aikaan, alusta asti ollut "heikompi" maidon tuottaja.

Vierailija
6/8 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta imetä muutoin tasaisesti molemmista, ettei käy niinkuin mun hyvälle ystävälle, joka imetti molemmat lapsensa lähinnä vain toisella rinnalla ja nyt on rinnat täysin eriparia siitä syystä, toinen roikkuu pahasti ja on tyhjä patalappu ja toinen isompi ja täydempi, kiinteä, eikä roiku. Aika järkyn näköinen alastomana.. Ja rinnat oli siis ennen imetyksiä täysin samanlaiset parit.

Vierailija
7/8 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minäkin olen imettänyt lapseni vain toisella rinnalla. Imetyksen päätyttä (lapsi 1v) rinnat näytti tosi kamalilta, juuri tuollaisilta kuin kuvailit.

Mutta Luojan kiitos, ne palautuivat! Kuopus on nyt 3v ja pikkuhiljaa ollaan siinä tilanteessa, että rinnat on lähes samanlaiset keskenään. Tuskin vieras huomaisi eroa.

Vierailija
8/8 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minun ystäväni lapset on jo 14v ja 9v ja rinnat on edelleen aivan eriparia ja järkyn näköiset! Vaikuttaisko se asiaan, etä on tosiaan kaksi lasta imetetty samalla systeemillä ja suht pitkään molempia. Ehkä yhden lapsen jälkeen helpommin vielä palautuu..ja riippuu kudostyypistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi