Paha mieli kun mies ei huomaa :(
Ostin miehelle synttärilahjaksi kirjan, jonka luulin hänestä olevan hyvä. Luki sitä alkuun ja sanoi, että on hyvä. On lukenut kirjaa pätkissä n. 4 kertaa, on hidas lukemaan eikä kuulemma ole aikaa lukea, siksi ei ole vieläkään saanut kirjaa loppuun. Kirja on ihan normi kirjan paksuinen, ei mikään kovin pitkä.
Nyt synttäreistä on jo 10kk aikaa eikä mies vieläkään ole kirjaa lukenut. On unohtanut sen hyllyyn. Pistinkin kuukausi sitten kirjan kirpparille myyntiin mieheltä salaa ja se meni heti kaupaksi. Mies ei ole edes huomannut että kirjaa ei enää ole. Istuu kaiket illat koneella kun lapset on menneet nukkumaan. Ei huomaa minua, ei huomaa kirjaa eikä mitään muutakaan (vaikka että tiskit lojuu keittiössä). On ihana isä ja tekee hommia pyydettäessä silloin kun lapset on hereillä jne. mutta tympii se, että aina kun lapset on menneet nukkumaan ei tee mitään muuta kuin istuu koneella. Olen loukkaantunut tästä kirja-asiastakin ja oli muuten viimeinen kerta kun ostan hänelle kirjan lahjaksi.
Kommentit (7)
ei muakaan kiinnostaisi lukea, jos toinen kyttää ja kyselee!
Voi Ziisus. Ihan kuin meiän mummo: kyselee 5 vuoden jälkeenkin, että "Missäs se on se silloin antamani koru (tms.), kun et ole koskaan sitä pitänyt?".
Anna toisen olla rauhassa!! Ehkä kirja nyt ei vaan sattunut kiinnostamaan häntä erityisesti, mitäs siitä. Vai haluatko että mies vaan mielistelisi sua ja lukisi kirjan väkisin, vaikkei yhtään kiinnostaisi? Ihme muija.
itse tykkään lukea paljon, mutta joskus ei vaan jaksa... pitää tulla se innostus ja olla hyvä kirja. Ehkä kirja olikin huono... ei vaan kehdannut sanoa.
olethan sanonut miehelle, että haluat tehdä iltaisin jotain yhdessä? miehet ei tajua kaikkea aina itse :)
lainaat hyvän filmin ja ostat teille herkkuja.
Oletko kotiäiti, kun elämäsi tuntuu pyörivän vähän pienissä ympyröissä?
Unohda se kirja, ja sano miehellesi suoraan, että haluat hänen huomioivan enemmän sinua.
Olin aivan älyttömän masentunut. Mikään puhe eí autanut ja parisuhde kuoli kuolemistaan. Mies ei tehnyt mitään suhteemme eteen.
Mäkin ostin miehelle lahjoja, omasta mielestäni kivoja. Esim paidan, solmioneulan... Mutta ei se niitä pitänyt. Ymmärrän hyvin sun tunteet. Haluaisin olla enemmän miehesi kanssa ja että hän huomaisi sinut.
Mutta ei nuo miehet tajuu. Ne ei vaan TAJUU!! En itsekään tajua miehiä. Miten aikuinen ihminen on niin luuseri, että pakenee tietokoneen ääreen, jos ei pysty kohdata omaa vaimoa.
Onneksi on ex-mies. Jes jes jes. Tsemppiä ap.
taas istuu kaiket illat nenä kirjassa, mikä ärsyttää sekin;)
Oikeasti: jos miehesi ei ole lukuihmisiä eikä innostu kirjoista niin se ei ole hyvä lahja. Oletko sanonut, että haluaisit yhteistä aikaa tietokoneella istumisen sijaan?