minkälaisia aikoja ultraan saan? miten yhdistää työaikoihin?
olen aloittamassa tammikuussa uudessa työpaikassa ja ultra olisi heti siinä tammikuussa varrattuna yhdelle päivälle klo 10.30.
Mietin, että miten noita ultra-aikoja saa? Onko mahdollista, että saisi esim. heti aamulla tyyliin klo 8? tai vaihtoehtoisesti esim. klo 14?
auttakaa, ensimmäinen raskauteni ja olen ihan tietämätön! Naistenklinikalle olen menossa, jos se jotenkin vaikuttaa
Kommentit (4)
siis soita sinne ja kysy voisiko saada ajan sillon ja sillon. Voi olla että muut ajat ovat menneet joten sinulle ehdotettu tällaista aikaa. :D Tottakai ajan voi muuttaa minne vain soittamalla ja kysymällä vai ootko vähän blondi :D
mutta mietin, että saako niitä aikoja ihan mihin aikaan tahansa, vai oletetaanko siellä, että on töistä poissa?
ap
kyllä saat jos on aikoja vapaana, mutta tuo on hyvä syy myös ottaa töistä vapaata silloin ja saatkin vapaata tämän syyn takia jos aikoja ei löydy.
Siinä kun ei mene pitkään
jos ei halua vielä kertoa pomille? ja aikaa menee jos on töissä raumalla (asuu muualla) ja ultra on porissa.
siis soita sinne ja kysy voisiko saada ajan sillon ja sillon. Voi olla että muut ajat ovat menneet joten sinulle ehdotettu tällaista aikaa. :D
Tottakai ajan voi muuttaa minne vain soittamalla ja kysymällä vai ootko vähän blondi :D