Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö haun kohde jos etsin häntä Facebookissa?

Vierailija
14.12.2009 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusi jälkeen ehdottaa sinua kaveriksi. En ainakaan ymmärrä miten muuten sattuu niin moni tuttu kaveriehdotuksiin, vaikka ei ole yhteisiä kavereita.

Vierailija
2/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakusi jälkeen ehdottaa sinua kaveriksi. En ainakaan ymmärrä miten muuten sattuu niin moni tuttu kaveriehdotuksiin, vaikka ei ole yhteisiä kavereita.

Suomessa on monia samannimisiä, olisihan se nyt idioottia että siitä tulisi kaveriehdotus kun on kerran nimeä hakenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriksi ehdotetan henkilöitä joiden välillä on yhteisiä kavereita, joiden sähköpostiososite löytyy osoitteesta jolla olet rekisteröitynyt facebookiin, tai jotka kuuluvat samoihin ryhmiin tai ovat käynee samoja kouluja tms.

Vierailija
4/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain linkin jenkkibroidiltani, jossa just näki sua hakeneet, mut nyt tuo linkki ei toimi enää.

Ja on mulle kyl ehdotettu kaveriksi ihan outoja tyyppejä ja sit tyyppei, jotka on varmaan hakenu mua.

Vierailija
5/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäpaitsi turha ehdottaa hakeneita nehän voi itse tehdä kaveripyynnön

Vierailija
6/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan kuullut tai huomannut mitään mistä sen näkisi.

Vierailija
7/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilijät, mutta tämän täytyy olla totta! Minulle on käynyt niin, että FB on ehdottanut kaveriksi vuokralaistamme, jota en ole ikinä tavannut ja jonka kanssa ei ole ollenkaan samoja tuttuja, emme ole samoissa tekemisissä millään lailla. En keksi muuta selitystä, kuin että vuokralaisemme on uteliaisuuksissaan etsinyt vuokraemäntänsä FB:stä (mikä ei nyt liene niin ihme juttu).

Vierailija
8/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehän se kone edes tiedä ketä minna virtasta etsin, miten se voisi ehdottaa

kenen profiilia klikkaa? Kyllä sä varmaan Virtasen Minnaa hakiessasi myös klikkaat sitä oikeaa Virtasta..?

Mulla roikkuu ehdotetuissa kavereissa nyt jo ties miten pitkään ja jatkuvasti etusivulla joku ihme tyyppi. Meillä ei ole yhteisiä kavereita enkä muutenkaan tunne sitä. Mikähän logiikka siinäkin on!?

Vierailija
9/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ehdottaa kavereiksi sellaisia, jotka ovat jo jonkun ystäväni kavereita. En ole heitä itse klikkaillut. Itse olen uteliaisuuttani klikkaillut joitakin vanhoja koulukavereita. Eikä heitä ole minulle ehdotettu kaveriksi. Eivätkä he ole tienneet minua etsiä ystäväkseen. Kerran tosin tuli jonkun ihastuksen kohdalla moka, että painoin vahingossa väärää kohtaa eli pyydä ystäväksi....

Vierailija
10/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista muka näkee kuka on hakenu sun profiilia tai kuka on käyny kattomassa sun profiilia. kun pienen printin lukee, huomaa aina, että tämä on vain viihdekäyttöön tehty sovellus, eikä oikeasti esitä mitään faktoja :)

Vierailija
11/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista muka näkee kuka on hakenu sun profiilia tai kuka on käyny kattomassa sun profiilia. kun pienen printin lukee, huomaa aina, että tämä on vain viihdekäyttöön tehty sovellus, eikä oikeasti esitä mitään faktoja :)

sinä nämä tuot ensimmäisenä esille. Täällä puhuttiin siis siitä, että FB ehdottaa kaveriksi sellaista, joka on tsekkaillut (tai koettanut tsekkailla) profiiliasi - siis nimellä hakemisen jälkeen klikannut kuvaa/nimeä ja katsonut esim. kavereitasi.

Vierailija
12/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Check out this new application I found http://z.pe/gcq it can tell you who visited your profile. I love it

Uskokoon kuka haluaa, en voi todistaa, että toimii, kun ei enää toimi. Facebookiin ei kande luottaa!

Vierailija
13/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Check out this new application I found <a href="http://z.pe/gcq" alt="http://z.pe/gcq">http://z.pe/gcq</a&gt; it can tell you who visited your profile. I love it

Uskokoon kuka haluaa, en voi todistaa, että toimii, kun ei enää toimi. Facebookiin ei kande luottaa!

Vierailija
14/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ikinä ole ehdottanut ketään niistä joita olen etsinyt. ehdottaiskin, niin pääsis paljon helpommalla

Vierailija
15/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ikinä ole ehdottanut ketään niistä joita olen etsinyt. ehdottaiskin, niin pääsis paljon helpommalla

Siis ei FB ehdota sinulle kavereiksi niitä, joita etsit, vaan sinua niille.

Vierailija
16/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottas yhteyttä muhun, ei tarttis tiirailla ja arvailla kavereista että kuka näistä se on.

Vierailija
17/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen myös melko varma, että lisäksi sellaisia, jotka ovat tiirailleet kuvaasi. :)

Vierailija
18/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä luullut että ei nää eikä ehdota minua sille kaveriksi jos meillä ei ole yhteistä kirjeenvaihtoa sähköpostissa, ei yhteistä koulua eikä yhteisiä kavereita.

Ei kai se nyt silloin voi ehdottaa????

Vierailija
19/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka on googlettaneet

Vierailija
20/28 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hakee kavereita sähköpostiosoitteen perusteella. Eli olet viestitellyt joskus vuokralaisesi kanssa sähköpostilla, osoitteesi on hänen osoitetiedoissa ja hakenut koko osoitteiston läpi. Tällaisia FB sitten ehdottaa kaveriksi. Hoksasin kun kone tarjosi lapsen soitonopettajaa vähän sen jälkeen kun olin ollut hänen kanssaan sähköpostin välityksellä tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan