Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ruuheuttava shamppoo ja hoitoaine.tuuheuttavatko oikeasti?

Vierailija
13.12.2009 |

ja mihin tämä perustuu

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan turvottaa hiuksia aavistuksen tai jotain.

Vierailija
2/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka vähän paksummalta pesun jälkeen tuntui, mutta joka päivä sai tukan pestä kun rasvottui niin nopeasti. Käytin Fructisin shampoota ja hoitoainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sulle sen enempää hiuksia päähän kasvata, mutta tekevät hennoista hiuksista hieman "tukevammat" ja jäykemmät joten hiukset näyttävät tuuheammilta.

Vierailija
4/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä enkyl tiedä.

Vierailija
5/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sulle sen enempää hiuksia päähän kasvata, mutta tekevät hennoista hiuksista hieman "tukevammat" ja jäykemmät joten hiukset näyttävät tuuheammilta.

Mä kun luulin, että ne jotenkin tekee tukasta ilmavamman, joten se näyttää runsaammalta ja tuuheammalta. No ilmanokos se ei mulla toiminut, kun mulla on jo valmiiksi paksu ja raskas tukka...

Vierailija
6/6 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nuo toimi kuin hennossa, ohuessa tukassa, paksussa hiuksessa ei vaikutus riitä.

Mä kun luulin, että ne jotenkin tekee tukasta ilmavamman, joten se näyttää runsaammalta ja tuuheammalta. No ilmanokos se ei mulla toiminut, kun mulla on jo valmiiksi paksu ja raskas tukka...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan