Mieheni on kranttu ja laatutietoinen, mitä joululahjaksi?
Kommentit (8)
Osta lompakko.
Mä en ole koskaan tajunnut tuota, että ei anneta lahjoja. Menee ihan joulun henki siinä. Minusta antaminen on koko joulussa se ajatus.
Mun mies on samanlainen, heti alussa kun tuon tajusin niin päätin etten lähde tuohon stressiin. Ostin sille silloin aikoinaan jotain tyyliin uusin Tex Willer (luki silloin niitä) ja lempikarkkia pussillisen.
Taisin vielä sanoa että en osaa ostaa mitään kummempaa johon olisi tyytyväinen.
suklaatryffeleitä, laita ne purkkiin ja etiketiksi jotain nasevaa "kullan pallerot"
No jotain laadukasta ja miehekästä sitten. Onko teillä jo Pleikka kolmonen? Siihen ratti? ;-)
Tai jos on jo kasvanut riittävän aikuiseksi, niin sitten vaikka super laadukas joku työkalu. Kysyt vaikka rautakaupasta, että mitä joku niistä myyjistä ostaisi, jos haluaisi parhaan ruuvimeisselin vaikka. Meisseli-sedän levy tietty meisselin kaveriksi.
Tai hyvä shampanjapullo ja hienot lasit?
Tai joku laadukas vyö? Hyviä merkkejä on vaikka Stockalla.
Joku tosi laadukas juttu autoon? Vaikka laadukas harja ja sisätilojen puhdistukseen joku säämiskä?
Kunnolliset nahkahanskat? Esim. vaikka Sauson?
Joku kulttuuripläjäys voisi olla kans hyvä?
Tai vaikka Tammen keltaisen kirjaston kirjoja?
Riippuu tietty miehestä.
Minkä tyyppinen miehesi on? Osuisiko noista jokin?
kaipa mä keksin sitten jotain. Mies on grafiikan ammattilainen ja tarkka kaikessa siitä miltä se näyttää, minkä värinen on ja onko hyvää laatua jne. Sitten tässä on sekin että mies on törkeän hyväpalkkainen ja minä taas en, että tuntuu hölmöltä ostaa hänen rahoillaan jotain hienoa ja kallista (meillä yhteinen tili). Mutta kyllä mä varmaan jotain keksin. Mies jo ehdottikin että ostaisin hänelle lahjaksi jonkun kivan alusasun (siis jota MINÄ käyttäisin).
että ei nyt aikuisten kesken tarvi lahjoja ostaa. Eli kasvatte aikuisiksi.