Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä olette mieheni lahjasta minulle?

Vierailija
13.12.2009 |

Paljastui puolivahingossa (nettiä näpräämällä), että pukki tuo minulle joululahjaksi sokeroinnin, brasilialaisen sellaisen. Posliinielämä ei ole minulle vierasta vaan ei kaikkein yleisintäkään, mutta että oikein brassisokerointi. En tiedä, mitä ajatella. Enkö kelpaa nykyiselläni? En tiedä, uskallanko edes mennä. Sitten kai mies loukkaantuisi. Hitsi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyikö mies mitä haluat ap?

Vierailija
22/28 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

höylällä ei saa tarpeeksi sileää. Ehkä idea on siitä. Tai sit ajattelee vain itseään :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja verrata sitä johonkin rintojensuurennusleikkaukseen? Jos miehesi olisi ostanut lahjakortin vaikka ihonpuhdistukseen ja kasvohoitoon, olisitko myös loukkaantunut, että hän pitää sinua finninaamana tms.?

Vierailija
24/28 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen suurentaminen tuo pysyvän lopputuloksen. Karvojenpoisto nyt vaan on hippasen eri asia kuin rintojen suurennus. Suurin osa naisista nyt kuitenkin poistaa karvojaan, miten se siis voi loukata ketään?

Miten SINÄ voit verrata alapään karvojen poistoa kasvohoitoon?!

ja verrata sitä johonkin rintojensuurennusleikkaukseen? Jos miehesi olisi ostanut lahjakortin vaikka ihonpuhdistukseen ja kasvohoitoon, olisitko myös loukkaantunut, että hän pitää sinua finninaamana tms.?

Vierailija
25/28 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten SINÄ voit verrata alapään karvojen poistoa kasvohoitoon?!

Vierailija
26/28 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt vähän sairasta levitellä veetään jossain kosmetologilla, sen takia että veessä ei olisi karvoja, mikä sinänsä on ihan luonnollista! Pidän posliinia kyllä itekkin, muttei tod. tulis mieleenkään mennä levitteleen veetään kellekään muulle kun lekurille.

Vierailija
27/28 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas ei kuulu, niin sitten olisi sairasta mennä levittelemään alapäätään.

Mutta asiaan. Mä ite olen niin herkkä, että vahaus tai epilointi sattuu liikaa. Höylääminen tuottaa huonon tuloksen, joten käyn välillä sokeroinnissa, joka ei satu läheskään niin paljon, kuin vahaus. Lisäksi lopputulos kestää kauan.

Onhan se nyt vähän sairasta levitellä veetään jossain kosmetologilla, sen takia että veessä ei olisi karvoja, mikä sinänsä on ihan luonnollista! Pidän posliinia kyllä itekkin, muttei tod. tulis mieleenkään mennä levitteleen veetään kellekään muulle kun lekurille.

Vierailija
28/28 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin että mies saa mennä sinne itse poistattamaan rintakarvansa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä