Mitäs mieltä olette mieheni lahjasta minulle?
Paljastui puolivahingossa (nettiä näpräämällä), että pukki tuo minulle joululahjaksi sokeroinnin, brasilialaisen sellaisen. Posliinielämä ei ole minulle vierasta vaan ei kaikkein yleisintäkään, mutta että oikein brassisokerointi. En tiedä, mitä ajatella. Enkö kelpaa nykyiselläni? En tiedä, uskallanko edes mennä. Sitten kai mies loukkaantuisi. Hitsi.
Kommentit (28)
Hyvää tuolla luultavammin vain tarkoitti.
Muuta kuin tonkimalla miehes s-postia vitun kyylä lehmä
Mä ainakin toivoin kerran synttärilahjaksi brassisokerointia, ja sen myös sain.
ja sitten se repäistään pois. En nyt muista tarkkaan miten se tapahtui. Sanoin, että kaikki vaan pois kun kysyttiin, haluanko jättää jonkun kiitoradan tms. Se oli kivutonta, kunnes mentiin häppäreihin, silloin kirpaisi.
Miten se tehdään? -ap
Täysi posliini ei ole oikeasti brasilialainen. Se on mediavaikuttajien tyhmille keksimä trendi. 'brasilialainen' on kuin fetissi.
Mulla ainakin teki kipeetä ekoilla kerroilla, ihan kaikkialta.
Makasin pöydällä, selkäpuoli vähän koholla. Nostin yhden jalan kerrallaan niin, että polvi osoitti sivulle ja jalkapohja oli suorana olevan jalan reittä vasten. Lopuksi käännyin kyljelleni ja käsiteltiin takapuolella olevat karvat.
"ajellaan". Välillä kosmetologi taivutti mun jalan selkänsä taakse päästäkseen parhaiten venyttämään ihoa. Vaikea kuvailla.
Olitko makuulla vai miten? Missä asennossa jalat? Kysyy yksi kiinnostunut.
millekään kosmetologille. Joka toinen vuosi gynekologilla on tarpeeksi mulle. -ap
Mulle brassi tarkoittaa sitä, että otetaan myös persvaossa olevat karvat pois.
Täysi posliini ei ole oikeasti brasilialainen. Se on mediavaikuttajien tyhmille keksimä trendi. 'brasilialainen' on kuin fetissi.
millekään kosmetologille. Joka toinen vuosi gynekologilla on tarpeeksi mulle. -ap
Vertaat siis karvanpoistoa esinahan poistoon. Et varmaan itse ajele sitten edes kainalokarvoja saatikka alapään karvoitusta.
Sinä voisit vastineeksi ostaa miehelle lahjakortin ympärileikkaukseen Ralf Nordströmille.
toinen hyvä lahjaidea olisi vasektomia.
ja verrata sitä johonkin rintojensuurennusleikkaukseen? Jos miehesi olisi ostanut lahjakortin vaikka ihonpuhdistukseen ja kasvohoitoon, olisitko myös loukkaantunut, että hän pitää sinua finninaamana tms.?
Ottaisin asian esille ja sanoisin, että toivoisin toisenlaista lahjaa. Tuohan on melkein kuin mies ostaisi ylläriksi rintojen suurennusleikkauksen vaimolleen.