Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

glögitarjoilu useammalle

Vierailija
13.12.2009 |

hei!

onko noloa tarjoilla glögiä jouluisista paperimukeista? vai voiko käyttää kahvikuppeja?

aitoja glögimukeja meillä ei ole ja nättejä mukeja on 6 kpl samaa sarjaa, sitten on pareittain siistejä mukeja.

minulla on eka kertaa kotikutsut ja ajattelin tarjoilla jouluisasti glögiä, piparia ja torttuja

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipieitä saa vielä laittaa

en ole vielä päättänyt kuinka homman hoidan

Vierailija
2/9 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy sitten myöhemminkin teelle, kahville, glögille.

Kertakäyttökupitkin aika kalliita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarttee olla posliinia niin teemukeista tarjoat!

Itse ostin joskus jostain marketista halvalla glögilaseja tusinan.

Jos et halua ostaa mitään, niin minusta on söpö jos hankkii läjän punasia pahvimukeja, no voihan ne olla vaikka kultasia, mutta mää oon vaan punasen kannattaja! ;)

Lautasia pinoo johonkin mukien lähelle, mukiin lusikoita, serviettejä pinoon ja erikseen tosiaan rusinat ja mantelit.

Vierailija
4/9 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi perinteiset kahvikupit. Se ei haittaa yhtään jos mukeja on eri sarjoista; glögi on "mukijuoma" jos mikä. Glögikutsut eivät ole kovin muodolliset kuitenkaan. Jos vieraita on todella paljon on pahvimukitkin ihan ok. Hauskoja kestejä ja muista myös glögin terästys niille, jotka sitä haluaa!

Vierailija
5/9 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertikset käy hyvin ja vielä sellaiset vähän 'paremmat' joihin yhteensopivat servetit ja ehkä paperilautaset pipareille ym...

stockalla on yleensä ainakin ollu ihania, ehkä jopa tiimarissa...

Vierailija
6/9 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaset paksummat nätit kertakäyttömukit, ei ne peruspienet, vaan vähän isommat.

glögiä sitten terästettyä ja tavallista. glögi muuten kannattaa lämmittää valmiiksi termareihin. ainakin meillä vieraita tippui kutsutun ajan puolin ja toisin.

piparit ja tortut riittää syötäväksi. ja rusinat ja muut hörpötykset erikseen.

Vierailija
7/9 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyttää kahvikuppeja niin katetaanko pöytä samalla tavalla kuin kahvitarjoilussa.

kutsuihin on tulossa minulle vielä "vieraita" ihmisiä, ollaan just muutettu ja naapureita olen kutsunut, haluaisin antaa hyvän vaikutelman.

Vierailija
8/9 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

henk.koht. helpoimpana olen kokenut teemukit.(esim. arabian teematyyppinen monikäyttömuki)

Olen ollut myös kylässä kutsuilla ja glögi oli paperimukeissa eikä se mitenkään kurjalta vaikuttanut. Nykyään niitäkin on kauniita ja servetit jne.

Ihmiset ovat ne tärkeimmät :)

Hauskoja kutsuja sinulle!

Vierailija
9/9 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyttää kahvikuppeja niin katetaanko pöytä samalla tavalla kuin kahvitarjoilussa.

Minusta olisi hassua laittaa aluslautasineen.. Sit lusikat tarjolle vaikka johonkin juomalasiin, rusinat ja mantelit erikseen johonkin kippoon, mistä jokainen voi halutessaan laittaa kun kaikki ei tykkää. Servettejä nätisti vaikka kolmioiksi taiteltuna siihen lähelle..

t:2