Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan hoitoon laittamisesta.

Vierailija
13.12.2009 |

Tulin nyt täältä hakemaan tuomion.

Voinko mielestänne laittaa 10kk vauvan pariksi vuorokaudeksi (viikonlopuksi) Isovanhempien hoitoon?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä ihan hyvällä omalla tunnolla :)

Vierailija
2/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yö per ikävuosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan harjoitella muutamaan kertaan lyhyitä pätkiä eteenpäin. Ja siis vielä niin, että isovanhemmat näkevät lasta muutama päivä etukäteen. Tuon ikäisen muisti on vielä aika lyhyt. Yhden yön yli.

Mä en jättäisi kovin helposti, mutta ainahan voi tulla vaikka synnytys tai vaikka leikkaus, jolloin on pakko jättää.

Et ilmeisesti imetä vauvaasi? Jos imetät, niin varaudu lypsämään.

Vierailija
4/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"yksi yö per ikävuosi"-periaatteella, mun lapset on varmaan todella traumatisoituneita ja vinoon kasvaneita.

Pojan ollessa 3-vuotias, hän oli papan luona kesällä viikonki-puoltoista putkeen ilman meitä vanhempia.

Esikko oli 6-vuotiaana viikon leirillä ilman meitä vanhempia.Esikko on myös ollut jo alta vuoden ikäisenä viikonlopun äidilläni hoidossa.

Lapset nyt 9v ja 7v ja kyllä ihan normaaleilta vaikuttaa.

Vierailija
5/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yö per ikävuosi.

Toi on kyllä älyttömin nyrkkisääntö mitä mä oon ikinä kuullu... Tietenkin voi antaa ISOVANHEMMILLE hoitoon, tuntemattomammalle ehkä ei. Ja miks ihmeessä ei kahta yötä??

Vierailija
6/6 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö!

Toi ei ole edes neuvolan suosituksia! Tukiverkkoa voi käyttää myös yöaikaan. Vaikka 2 viikkoa jos tarve vaatii.

Tää on ihme suomalaista nurinaa ettei lapsi voi olla erossa äidistään, ehkä korkeintaan isä kelpaa "hoitajaksi" eräitten mielestä, vaikka tosiasiassa isä on tasavertanen kasvattaja kuin äiti.

Jos lapsi ei voi olla yötä mummolassa niin johan on! Itse ainakin parantaisin heti suhteita.

3