Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIKÄ vitun DANDY mieheni oikein

Vierailija
13.12.2009 |

kuvittelee olevansa??? Työ nuorekkaassa firmassa ja ennen pukeutunut nuorekkaasti, nyt kun 40 v lähestyy osti villakangastakin, katsoo klassisia vaatteita itselleen ja äsken kertoi miettineenssä 300 e käsintehtyjä kenkiä! Aikooko se jo valmistautua tyylikkääseen vanhuuteen vai onko muiden miehilä tommoisia yhtäkkisiä tyylin vaihdoksia tullut?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kestänevät vuosia?

Vierailija
2/18 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten tyyli tekee kovaa paluuta. Klassinen pukeutuminen ja nk. slow fashion ovat nyt kovasti in. Asiasta puheenollen, 300 Euroa englantilaisiin kenkiin ei ole hinta eikä mikään. Katselpa netistä parempilaatuisiamonoja, vaikka John Lobb, Gaziano Girling ja George Cleverley. Ne kyllä sitten kestävätkin ikuisuuden.

Vierailija
4/18 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ikääntyminen teettää :) Munkin mies vaihtoi päälle nelikymppisenä hupparityylin pikkutakkityyliin, hiustyyli muuttui, samoin silmälasit. Mutta mun mielestä tuo tyyli sopiikin paremmin vanhemmalle miehelle, kun hiuksiin ja partaan alkaa tulla harmaata. Samoin pitäisi tajuta naistenkin viimeistään keski-iässä lopettaa se teinipukeutuminen. Hienoa, että on ihmisiä, jotka tajuavat pukeutua ikänsä mukaisesti, tyylikkäästi. Kyllä sellainen harmaa hyvinpukeutuva herrasmies on miellyttävämpää silmälle kuin tekonuorekas keski-ikäinen huppariukko. Ja sama naisilla.

Vierailija
5/18 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on minkälaisia vaatteita käyttää kunhan itse viihtyy niissä. Miksi pitäisi alkaa pukeutua kuin menneiden sukupolvien ihmiset vain iän takia?

Määrätään sitten naisillekin tästä lähtien hamepakko ja sinertäväksi värjätty mummopermis 50 vuodesta ylöspäin. 

Vierailija
6/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oispa hauska tietää, miten itse pukeudut, jos on vaikeuksia hyväksyä, että joku pukeutuu ikänsä mukaisesti...

Vierailija
7/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuta. Siksi on ex.

Vierailija
8/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miestäsi kiinnostaa pukeutuminen. Eiköhän tyyli ole kunkin itsensä valittavissa - miksi ei saisi tyyliään vaihtaa? Itsekin olen n. 40 v nainen ja ihan varmasti tän äitiysloman jälkeen tulee tyylinvaihdos. Ei voi ikuisesti pukeutua kuin teini...

Vierailija
9/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan ovat persejalkaiset suomalaiset naiset toitottaneet, miten suomalainen mies ei osaa pukeutua, että onkos tuo ihme että joillekin alkaa mennä perille.

Vierailija
10/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän takin ja kenkäparin ostamisen harkitseminen ei ole dandyismiä. Tämäkin mies keikkuu musta siinä rajoilla, mutta tossa ollaan vielä salettiin kaukana. ;)

Vierailija
11/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvilenkkarit, flanellipaita ja räjähtäneet farkut?

Kyllä on syytä huoleen. Parempi junttilook kuin siisti pukeutuminen, erityisesti 40+ miehillä.

Vierailija
12/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolaavat käsintehtyjen englantilaisten kenkien perään ja vastaavaa. Lienee joku miesten muoti-ilmiö, mun mielestä ihan tyylikkään näköistä. Ei kaikki halua vaihtaa hopparimuodista suoraan suomalaiseen paappamuotiin. ;)

Vierailija
13/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jättää nappiverkkarit ja collegepaidan laittamatta ja pukeutuu hieman toisin.

Miks aina pitäis näyttää joltain hiphopparitla niin et vako näkyy 40vuotiaalta...

Vierailija
14/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin ex-mies kiinnostui kovasti vaatteistaan ennen eroa, esim en osannut enää silittää paitoja vaikka olin 5 paitaa viikossa silittänyt 12vuotta.

Vierailija
15/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hintahtavaa. täytyy myöntää

Vierailija
16/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt se ostelee _tyylikkäitä_ vaatteita miellyttääkseen homorakastajaansa. Selvä juttu.

Vierailija
17/18 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös nuo nikot ja antit pyri olemaan muodinmukaisia, ei klassisia?

Vierailija
18/18 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset