Eikö 2010 verokorttia voi vielä tilata ?
Kommentit (12)
Ja kyllä se uusi pitää silloin tilata jos se tuleva ei vastaa tarkoitustaan.
Joillakin kun nuo tulot, vähennyksistä puhumattakaan, toisya samaa kaavaa vuosi vuodelta.
Daaa.
voimassa tammikuun vai olikohan peräti helmikuun loppuun asti.
Näet verokortista.
olin yhteydessä verovirastoon, jotta saisin muutosverokortin äitiyspäivärahalle. Sieltä sanottiin, että he saavat 2010 verokortti ohjelmat vasta 15.12 ja sen jälkeen voi soittaa ja pyytää kortteja jotka ovat sitten voimassa tammikuun alusta.
Normaali työveroitus kortti tulee tammikuussa postitse ja se pitää taas olla työpaikossa maalisuussa.
miten veroprosenttia voi nostaa?
Nostaminen käy ihan omalla ilmoituksella. Laskemiseen tarvitaan verottajan tekemä verokortti. Arviointiin voi käyttää vaikka www.vero.fi -sivujen laskuria.
Ei tarvi verovirkailijan sitä siunata enää.
Hyvä tietää tuo 15.12. Minulla myös joka ikinen vuosi verottajan laskema prosentti väärä ja lisäksi mielellään lisään siihen 2% varalle. Nyt pitäisi hankkia verokortti työnantajalle äippäloman ajaksi (maksaa palkkaa vuoden alusta vielä 2kk) ja myös Kelalle omansa.
Nostaminen käy ihan omalla ilmoituksella. Laskemiseen tarvitaan verottajan tekemä verokortti. Arviointiin voi käyttää vaikka www.vero.fi -sivujen laskuria.
kukaan printtaa ulos, vilkaise vähän ja työnnä kirjekuoreen? Vai tuleeko se bittiavaruudesta suoraan sun postilaatikkoon ihmisen käden koskematta? Menettely on tasan sama kuin silloin kun soitat virkailijalle, eroon vain siinä, kumpi täyttää lomakkeen.
Hyvä tietää tuo 15.12. Minulla myös joka ikinen vuosi verottajan laskema prosentti väärä ja lisäksi mielellään lisään siihen 2% varalle. Nyt pitäisi hankkia verokortti työnantajalle äippäloman ajaksi (maksaa palkkaa vuoden alusta vielä 2kk) ja myös Kelalle omansa.
Prosentin nosto helppoa: ilmoitat laskijalle kuinka paljon haluat nostaa. Daa.
Miksi pitää tilata jos tulee automaattisesti ens kuussa? daaa.
Ja mä en halua, että veroa menee 60 % äippärahasta.
Ap
Laskut ajetaan koneelta päivittäin ulos ja joku sihteerikkö kuorittaa ne ennen lähettipojan käyntiä. Sama pätee noihin verokortteihin, ei niitä enää käydä läpi tossa vaiheessa.
kukaan printtaa ulos, vilkaise vähän ja työnnä kirjekuoreen? Vai tuleeko se bittiavaruudesta suoraan sun postilaatikkoon ihmisen käden koskematta? Menettely on tasan sama kuin silloin kun soitat virkailijalle, eroon vain siinä, kumpi täyttää lomakkeen.
Miksi pitää tilata jos tulee automaattisesti ens kuussa? daaa.