Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä merkkisiä vaatteita teidän lapsillanne on eniten?

Vierailija
12.12.2009 |

Meillä on varmaan Polarn O. Pyretiä. Lisäksi on aika paljon pienten merkkien/suunnittelijoiden vaatteita. Jonkun verran perusvaatetta myös Lindexiltä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen varmaan Bogi.

Vierailija
2/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..taitaa olla Espritiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että teidän lapset on onnellisempia, kun ootte pyntänny ne johonkin saakelin merkkikamppeisiin?! Luulen, että päinvastoin.

Kuvottaa tää materian palvonta!

Vierailija
4/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on me&i ja H&M vaatteita eniten, melkein kaikki on noita kahta.

Vierailija
5/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
6/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on kivoja "lapsellisia" vaatteita ja ovat lisäksi hyvän mallisia

Vierailija
7/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on ostettu KapAhlista tai Lindexiltä. Ei siis juuri mitään "merkkivaatteita". Silti saamme kommentteja että lapsiemme vaatteet ovat kauniita ja muutenkin hyviä.

Vierailija
8/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon tykänny paljon

Vierailija
9/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on niin paljon vaateita, ettei mitään ole "eniten". Sukkahousuja ostin joskus Stockalta muovikassillisen, siinä oli useat BOGI:t, että ehkä sitten kuitenkin niitä. Muuten ostan ihan mistä milloinkin, sen mukaan, mikä näyttää hyvältä ja mikä lapsilleni mun mielestä sopii. Sisukas.net:istä tilasin juuri noin 400€:lla, mutta en muista niitä merkkejä, monet oli ennestään mulle vieraita.

Henkkamaukasta ostan myös aika usein jotain, farkkuja ainakin ja yöpäitoja, alusvaateita, sukkia ja t-paitoja. Myös Zarasta.

Ostan aivan järjettömästi liikaa lapsilleni vaatteita, touhuissani ei ole juurikaan tolkkua, tiedän kyllä.

Vierailija
10/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin.

Kakkosena varmaan Timberland, kun on tyttöjä ja poika.

Nyt taisi syntyä piikki Gymboreeta kun tilasin valtavan paketin kahteen kertaan nettikaupasta. Kun jäi alle tullin, tuli alveineen esim. T-paidoille hintaa tyyliin 5-6 €/kpl, mekkoja sai 10 €/kpl. Näkyy moni muukin hyödyntäneen Gymbon alen huuto.netin perusteella ;)

Vierailija
11/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko, että teidän lapset on onnellisempia, kun ootte pyntänny ne johonkin saakelin merkkikamppeisiin?! Luulen, että päinvastoin.

Ihan h&m:ltä löytyy normaaleja hyväntuntuisia bodeja ja muita vaatteita.

En luule että lapseni on onnellisempi, että kyllä meillä löytyy ihan kirppis kamaa myös, mutta mitäs pahaa siinä on jos tykkää ostella merkki vaatteita ja antaa lasten käyttää myös niitä?

Vierailija
12/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylivoimaisesti eniten - molemmista tulee niitä -30% alelipukkeita parin viikon välein, jotka tulee yleensä hyödynnettyä... Seuraavaksi taitaa olla Espritin ja Exitin vaatteita. Henkassa ja Maukassa käyn aika harvoin ja nettikauppoja en suosi. Meidän pikkukaupunki ei merkkivaatteita sitten paljon myykään, ainoa ns. lastenvaateliike myy tuota exittiä ja jotain pieniä eriä muita.

Vierailija
13/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatu on hyvä, Bioniclet pojan mieleen ja housut istuu loistavasti.

Vierailija
14/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeittareita kun ovat nuo teinipojat.

Vierailija
16/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

POPpia ja H&M:ää

Vierailija
17/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmainta hajuakaan... En oo varmaan ikinä niin tarkkaan niskalappuja syynännyt :D

Vierailija
18/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindex, Benetton, Smafolk, Nova Star, Ida T, Petit Bateau..

Vierailija
19/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi H&M ja Lindexiäkin on aika paljon.

Vierailija
20/21 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummassa saat ( 21) niin paljon noita ale lippuja kun itse en ole saanut ainuttakaan,enkä edes "mainos postia" ja omistan kortit ainakin lindexiin,ollut jo parisen vuotta,ja myös näytän sitä kassalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän