Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä varatun miehen kanssa?

Vierailija
12.12.2009 |

Elikkä mieheni kanssa ollaan harkittu kolmen kimppaa ja netistä löytyikin meille sopiva ehdokas. Tapasimme hänet tutustumismielessä ja kysyin onko hänellä puolisoa, mies vastasi myöntävästi.

En olisi koskaan ennen voinut edes kuvitella harkitsevani seksiä jonkun muun puolison kanssa. Nytkin ajatus häiritsee valtavasti. Puhuin miehelleni jo ennen tapaamista siitä, etten tahtoisi sekaantua toisten parisuhteisiin. Tähän mies vastasi että voinhan kysyä asiaa tavatessa. Mieheni kyseli tapaamisen jälkeen että mitä pidin ja kutsuisiko miehen takaisin, sanoin etten ole varma. Että miehessä ei ole mitään vikaa, PAITSI että on varattu ja että se on minulle todellinen ongelma.

Mieheni moneen otteeseen kysyi kutsuisiko tämän toisen miehen takaisin. Jos vaikka vain hyväilisivät pakaroitani ja tulisivat sitten pakaroilleni, ettei mentäisi yhdyntään asti. Sanoin että itse pitäisin pettämisenä jos mieheni tulisi toisen naisen pakaroille, ei siinä yhdyntää vaadita. Tuntui ettei ongelmani kiinnostanut miestäni lainkaan, kuulosti lähinnä närkästyneeltä kun jankkasin tätä toisen mies-juttua. Mieheni oli ennemminkin sitä mieltä että oli hyvä kun vastasi noin. Eihän kestään netin kautta anonyymisti etsitystä voi tietää todellista elämäntilannetta ja myöntävä vastaus kertoo että on ainakin rehellinen.

Miehelleni ei siis tunnu olevan mikään ongelma että tämä seksikumppanimme (siis miehet heteroita) pettäisi kanssani vaimoaan/naisystäväänsä. Olenko aivan naurettava kun märehdin asiaa yömyöhään? Pitäisikö vaan antaa mennä sillä toisten naisten yleisoikeutuksella "jos ei minun kanssani, niin sitten jonkun muun"? Kadunko lopun elämääni jos luovun arvoistani seksifantasian toteuttamisen takia? Vai saanko katua enemmän jos en toteuta (miehenikin) fantasiaa moralisoimalla joka tapauksessa pettävään mieheen sekaantumisella?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä lupa käydä vieraissa?

Vierailija
2/2 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousta elämän tärkeimmäksi kysymykseksi? Märehdi sitä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi