MITÄ tunteita tuo Baileys mainos aiheuttaa?ev
Kommentit (34)
mulla on vaan soneran, ifin, dna, vauvan ja saran mainos
ite kans kyttään hampaita ja välejä... ja jotenkin nautin siitä epätäydellisyydestä
haluttaa juoda baileystä. TuLEE NYT se mainos... pakko pysähtyä.
Mainoksen täytyy olla onnistunut, kun sitä on pakko hypnoottisesti tuijottaa aina, kun se tulee. Ärsyttävä mainos.
Itse en tykkää likööreistä, joten ei saa aikaan halua juoda Bailey'ta. Mutta se jotenkin kiehtoo, kun nainen ei laula koko laulua vaan muutaman sanan vaan. Ja lopussa ei ehkä ihan pysy tahdissa?
Onko se akka mainoksessa ihan juovuksissa? Vai mitä siinä halutaan viestiä?
Mustakin se on aika erikoinen. Mutta seksikkyydellähän siinä myös viestitään, naiset katsoo että olispa mullakin tuollainen suu ja tuollaiset hampaat, miehille tulee varmaan mieleen suuseksi.
On siis tapana pyöriä tekemässä kotitöitä jne. mainoskatkojen aikaan niin että yleensä vain kuulen musiikin jne. Muistan nähneeni siitä Baileys-mainoksesta lähinnä loppukuvan. Silti siitä tulee mukavan jouluinen olo ja jopa jossain määrin sellainen että "olisipa kiva jos meilläkin olisi joskus Baileysia kaapissa".
ite kans kyttään hampaita ja välejä... ja jotenkin nautin siitä epätäydellisyydestä
Se kyllä pistää ihan positiiviseti silmään, että ne hampaat eivät ole aivan täydelliset, vaan näyttävät normaaleilta, oikeilta hampailta.
Tekee mieli tuota juomaa, vaikka en ole sitä kuukausiin ajatellut pätkääkään. Ihan hyvä mainos.
Mua kuvottaa se kielen lipsutus ja semmonen vähän kostea tunnelma, mitä siihen suuhun on haettu. Yöh.
mainos pitkään aikaan. Rakastan sitä mainosta. Musiikkia, ja sen miten nainen laulaa mukana, mutta on niin fiiliksissa, ettei kuitenkaan laulaa kaikkia sanoja. Mahtva mainos kerrassaan!
hyvää ja kermaisen pehmeää se likööri onkaan,ja lähden alkoon.
Ja muistan aina, ettei minttubaileys ollutkaan hyvää.
=D mua naurattaa ajatus että kaikki mammat lähtee suu kosteana alkoon ja törmäilevät siellä baileyshyllyllä.
ihana ja pysäyttävä se mainos, aina pakko tuijottaa sitä.
se nainen on ajatellut ottaa joulun kunniaksi baileystä laisllisen, ja sit niin tunnelmissaan lauleskelee mukana. fiksu, kaunis, koulutettu... mitäköhän tekisi työkseen... joku väliltä graafinen suunnittelija - arkkitehti
tai ei hampaat vaan hampaanvälit, mua ällöttää kun se etuhampaiden väli on niin likainen! Ettekö muut ole huomanneet? Katsokaapa tarkkaan, ihan keltainen!! Mua ällöttää se mainos sen takia, tuijotan vaan sitä etuhampaiden väliä ja sitä likaa siinä...
että kun Bailey's on naisille ja rapajuopoille suunnattu juoma ja tuo mainos on miehille suunnattu (naisen suu, kiiltävät huulet, vihjaileva hyräily), niin se menee vähän vinoon.
Tarkoitan rapajuopoille suunnatulla juomalla sitä, että Bailey'sin sisältämä sokeri ja kerma helpottaa vatsan polttelua ja tuo kylläisyyttä kun ei ruoka oikein pysy sisällä. Naisten taas oletetaan juovan makeita juomia. En kyllä ymmärrä miksi.
sillä saa kivaa makua moneen jälkiruokaan ja maustaa hyvin kermavaahdonkin.
humalainen nainen, joka ei hallitse itseään.
Ei innosta kyseistä juomaa ostamaan.
lähikuvana. No, ensin luulin sitä hammastahnamainokseksi ja en ole vieläkään useamman kerran päässyt mielikuvasta eroon. Tulee katsottua, onko sillä eukolla hampaanvälitkin rapsittu hyvin. Ei todellakaan sovi viinamainokseksi.