Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietääkö joku RFSU-raskaustestin herkkyyttä

Vierailija
11.12.2009 |

siis sen mitä myydään esim. Euromarketeissa. PAkkauksessa ei mainita herkkyyttä, tosi outoa minusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toiminut moitteettomasti molempien raskauksien kohdalla. Lapsia tosi vain yksi kun ensimmäinen meni kesken.

Vierailija
2/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole varma, mutta sellainen mielikuva mulla on.

Itse testasin sillä haamun kp 29, ja vahvan plussan kp 35. Alkuraskauden ultran mukaan viikkoja olisi noin 2 vähemmän kun menkoista laskiessa. En nyt oikein tiedä odotanko keskenmenoa vai voiko testi muka näyttää noin ajoissa...

Vierailija
4/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein muistan. Itsekkin ihmetellyt miksei paketissa voida mainita herkkyyttä!

"Roskishaamun" eli testiajan ulkopuolella tulevan tosi hailakan viivan oon kaikkiin RFSU:n raskaustesteihin saanut. Eli oikein ovat näyttäneet.. en ole ollut raskaana!

Itse olen noista kuitenkin tykännyt, halpoja ja eiköhän olisi testiajan sisään viiva ilmestynyt jos raskaana olisin ollut.

Vierailija
5/7 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitänyt paikkansa ainakin 5 kertaa, 3 plussaa ja kaksi negaa muistaakseni. Ja se on se herkyys tosiaan 25 (onko se nyt kansainvälistä yksikköä millilitrassa vai mikä se nyt olikaan...) Terkkarin labratestissä se herkkyys on 50, noissa kaikissa kotitesteissä se on sen 25, paitsi Acon10:ssä jossa se on siis 10.

Vierailija
6/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

reagoiko esim. 10 yksikköön vai 20yks. raskaushormonia. Tiedolla on merkitystä, jos on testannut vaikka haalean viivan 10yks. reagoivalla testillä, ja sitten saa edelleen yhtä haalean viivan. Ymmärsitkö jo? Useinkin vakeuksia perusasioiden handlaamisessa?

Mulla on toiminut moitteettomasti molempien raskauksien kohdalla. Lapsia tosi vain yksi kun ensimmäinen meni kesken.

Vierailija
7/7 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se testin herkkyys vaan kiinnosti.