Hei apua äkkiä!
Onko Liv maksullinen kanava, vai miksi se sanoo että väärä kortti kun koetan päästä nauttimaan illan Kumman kaa annoksesta?
Juu, ja tiedän, olen tyhmä, mutta todella vähän ylipäätänsä ehdin telkkaria katsoa, enkä koskaan ole tuolta Liviltä mitään katsonut.
Kommentit (11)
Voisiko olla, että tänään on tullut jotain kanavamuutoksia, kun se julkaistiin koko Suomen kattavaksi.
LIViä näytetään 10 - 14.00 ma-pe. Muulloin vaatii jonkun kanavapaketin tilaamisen. Mä en ainakaan näe ohjelmia kuin tuona aikana, muulloin salattu.
Boxia päivitetään parhaillaan, toivottavasti löytyy tuo kanava ja illan odotettu nautinto ei jää saamatta :o)
t.ap
Sen takia pitää kanava päivittää uusiksi.
Sen takia pitää kanava päivittää uusiksi.
tiedätkö milloin tuo muutos tapahtuu?
ohis
näkyi kaapelitalouksissa muinakin aikoina ihan ilmaiseksi. Antennilla vain aamupäivisin.
LIViä näytetään 10 - 14.00 ma-pe. Muulloin vaatii jonkun kanavapaketin tilaamisen. Mä en ainakaan näe ohjelmia kuin tuona aikana, muulloin salattu.
Kaapelissa näkyy kyllä, muttei antennitaloudessa :(
Meillä antenni ja liv näkyy vain aamupäivisin
myös antenni ja ei näy liv vaikka boksi päivitettiin :(
ei näy, antennitalous, eikä moneen kertaan päivittäminenkäään auttanut :( luulin että on iha yleinen kanava, eikä tartte mitään kortteja kun on päivisin muutaman tunnin aina näkynyt... tietääkö joku miksi ei toimi!?
Päivittäkää boksi..