Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana asunto, mutta sijainti inhottava: Varissuo! (linkki)

Vierailija
11.12.2009 |

Tekisi mieli mennä katsomaan, mutta Varissuolle en haluaisi missään nimessä muuttaa.

http://www.etuovi.com/kohde/382579

Mitä mieltä ootte? Muuttaisitteko itse?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Varissuo tosiaan ei ole kai mitään parasta aluetta. Mutta tosi mukava kämppä sisältä, voisin itse viihtyä :)

Käy nyt ainakin katsomassa. Eihän se mitään maksa, vai mitä?

Vierailija
2/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika Varissuossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hintakaan tunnu yhtään huimalta ainakaan pk-seudun hintoihin tottuneesta. Sitä vain katsoin, että neljää makuuhuonetta varmaan tarvitsee isohko lapsiperhe, ja jos mietin meidän viisilapsista perhettä, niin tuo keittiö olisi ihan onnettoman epäkäytännöllinen. Ruokapöydän olisi pakko olla olohuoneessa tai jossain, ei tuohon keittiöön mahdu.

Toinen huomioni noiden kuvien perusteella oli se, että portaikon kaiteista kyllä tulee pienempi lapsi helposti läpi. Eihän se varmaan iso homma olisi niitä tiivistää, mutta pakko se olisi kuitenkin tehdä.

Vierailija
4/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoapäin ihan outo ja ihmmellinen keittiöviritelmä.

Vierailija
5/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo asunto on sieltä "rauhalliselta" alueelta. Varissuolla oli joskus 90-luvalla tosi levotonta ja edelleen on aina välillä siinä ostoskeskuksen läheisissä vuokrataloissa. Mutta tuota asuntoa kannattaa mennä ainakin katsomaan, on lähellä metsää yms. Ja Varassuolla on tosi hyviä kouluja kuten Norssi.

Maahanmuuttajiahan aluella on paljon, mutta itsellä ei ainakaan ole alueesta mitään pahaa sanottavaa niiden kuuden vuoden ajalta, jolloin siellä asuin ennen kun muutin töiden takia toiselle paikkakunnalle.

Vierailija
6/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varissuo on mainettaan parempi nykyään.

Kun itse mietimme erään tontin ostamista, kävimme alueella useasti iltaisin kuulostelemassa millainen meiniki siellä on.

Rauhallista oli ja teimme kaupat -rauhallista edelleen.

Teepä samoin -antaa edes hiukan osviittaa.

Vierailija
7/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taida enää olla niin paha alue kuin esim 5vuotta sitten. Mutta toisaalta ap itse sanoit ettet halua missään nimessä muuttaa vakkelle, niin miksi sitten pitää väkisin sinne mennä? Eikö turun seudulta löytyis muitakin kivoja asuntoja.

Vierailija
8/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet ulkomaalaisia

Vierailija
9/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne noin vuosi sitten. Otettiin riski ja muutettiin, ja ollaan tykätty! Kaikki lähellä, luonto, kaupat,apteekki,pankki.. Ja todella rauhallista on, rauhallsempaa kuin oli esim Littoisissa asuessa.

Vierailija
10/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini on tyylitön, homssuinen, huonosti koulutettu ja ikävä suustaan. Hän asuu ns. paremmalla alueella ja se tekee hänestä mielestään paremman luokan ihmisen. Minä taas olen kohtalaisen tyylikäs, siisti, hyvin koulutettu ja kohtelias. Asun kuitenkin ns huonolla alueella. Työkaverin mielestä olen sen vuoksi hieman alaluokkaa. Hän jaksaa ihmetellä ihmisille kuinka joku voi asua sellaisissa paikoissa. En ole voinut muuta kuin hiljaa ihmetellä.

Vierailija
11/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama tilanne noin vuosi sitten. Otettiin riski ja muutettiin, ja ollaan tykätty! Kaikki lähellä, luonto, kaupat,apteekki,pankki.. Ja todella rauhallista on, rauhallsempaa kuin oli esim Littoisissa asuessa.

Millaista Littoisissa sitten on? Terrorisoiko siellä somalijengit mukuloita kauppakeskuksen kulmilla, vievät rahat ja puhelimet, huutelevat tyttölapsille huoraa jne...?

Vierailija
12/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan ihan supisuomalaiset pojat heittivät lapsen lelut uima-altaaseen, kaatuilivat pienen kuusiaidan päälle, mopoikäiset kaahailivat illat/yöt pienillä kaduilla ja huorittelivat ja ämmittelivät mninua.

Täällä Varissuolla en käy Itäkeskuksessa kuin pikkuasioissa, mutta tähän päivään mennessä en ole tuntenut itseäni uhatuksi ja lapsillakin on pysyneet tavarat tallella. Toki eräs poika juoksi esikoisen perään kerran bussipysäkiltä, avaimet olivat tippuneet.

Vierailija
13/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tärkeinpiä kriteereitä asuntoa valitessa (jos on lapsia) on se että millainen koulu alueella on. Joten vaikka olisi millainen unelmakämppä tarjolla, en esim. Varissuolle muuttaisi!

Vierailija
14/14 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan sellainen että siellä suurin osa ulkomaalaisia ja opetus lähtee siitä että mikä kynä on suomeksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän