Cacca cacari tuli meidän pojan nimeksi :)
Kommentit (18)
tutustukaa ennen provoanne asiaan josta kirjoitatte.
Jos minulla on joskus poika, niin laitan kyllä saman nimen. (Miten se muuten lausutaan? [kakka kakari], [sassa sasari] vai [sakka sakari]?) Minulla ainakin olisi vaikeuksia päättää tuo nimen lausuminen. :D
tunnen erään, jonka lapsen nimi on Cool. Sukunimi aivan tavallinen suomalainen sukunimi.
mutta se alkaa olla jo jotenkin kasarinimi. Nyt iltatähdelle ajateltiin antaa nimeksi Cactehelmi. Vähän niin kuin vanhan ja uuden yhdistelmää.
Jos minulla on joskus poika, niin laitan kyllä saman nimen. (Miten se muuten lausutaan? [kakka kakari], [sassa sasari] vai [sakka sakari]?) Minulla ainakin olisi vaikeuksia päättää tuo nimen lausuminen. :D
tunnen erään, jonka lapsen nimi on Cool. Sukunimi aivan tavallinen suomalainen sukunimi.
mietteissä Byry Betteri, kun suvussa ja naapureissa jo on pyry petteri, niin ettei olis sama. Muita vaihtoehtoja olis Raxmus, Oscari, Malex. Aadu, Eedu ja Conzta kiehtovat myös.
tytölle ehkä Adax Ciiri Cofia, tuo x vähän mietityttää, mut ku ada nyt vaan on niin kulunut.
Della Eweliina Loviza olis myös aika makee.
Mun tytön nimeksi tulee Canna Caica Circicca
Hitsi täällä on tullut vielä parempia ehdotuksia :(
Onko tää teistä oikeasti hauskaa??
todellakin white trash huumoria!
Hohhoijjaa!!!
Toinen oli eilinen Geisha-suklaa -keskustelu :-)
Ei vittu mitä urpoja tälläkin palstalla pyörii.
Nämä jutut naurattavat korkeintaan 12-vuotiaita (toki osa aikuisistakin on saattanut jäädä henkisesti sille tasolle..)
Sen sijaan on suuri älykkyyden mittari, että tulee palstalle ivailemaan kun muilla on kivaa. Eikä nää nimipohdinnat edes loukkaa ketään.
T. Yaacco Calevin ja Canna Cinican äiti
kiva nimi! Meille tulee Cacu Canttu, eli "Sasu Santtu".