Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla mahdollista (liittyy terveyskeskukseen)...?

Vierailija
11.12.2009 |

Aloin miettimään, koska olen viimeksi käynyt papa-kokeessa ja soitin sen takia terveyskeskukseen. Sieltä etsivät koneelta tiedon, että 06/2005 olen käynyt viimeksi. Itse olen 99 % varma, että olen käynyt kuopuksen syntymän jälkeen (synt. 02/2006) terveyskeskuksessa papa-kokeessa, mutta onko mitään mahdollisuutta, että tiedot olisi unohdettu kirjata terveyskeskuksen koneelle tms. vai onko nyt uskottava konetta, missä ei näy mun papa-koe käyntejä ton 2005 vuoden jälkeen. Onko täällä ketään terveydenhoitajaa tms. paikalla, joka tietäisi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat päivittäneet Pegasos ohjelmaa ja vanhat labratiedot eivät olleet siirtyneet.

Kysyitkö että katsoiko tekstin puolelta, ja ainahan he voivat soittaa labraan ja kysyä.

Joissakin paikoissa papa tulos tehdään sairaalan puolella.

Vierailija
2/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyseinen henkilö jostain syystä näe neuvolan tietoja. SeulontaPAPA:t ei myöskään näy terveyskeskusten ohjelmistossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa kokeesta on liian pitkä aika. Eli hopi hopi papakokeeseen.

Vierailija
4/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos olisin esim. 2 vuotta sitten käynyt papassa, ei siihen olisi nyt varmaan mikään hengen hätä mennä, vaan voisin pyytää lähetteen sinne terveyskeskuslääkäriltä, kun menen seuraavan kerran uusimaan pillereitä (ensi keväänä), mutta jos siitä on jo pidemmän aikaa, niin sitten pitäisi yrittää saada aika järkättyä joukkoseulontaan, mikä tehdään Helsingissä tänä vuonna mun ikäisille (alkaa olla kiire vaan sen kanssa). Mutta koska edellisestä kerrasta on joka tapauksessa ainakin 1-2 vuotta aikaa (siis siinä tapauksessa, ettei sitä ole kirjattu tk-koneeseen), menen joka tapauksessa sinne joukkoseulontaan.

Vierailija
5/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta 2006 on vähintään 3 vuotta, vuodesta 2005 4 vuotta!

Vierailija
6/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivinen, kun se plussa nukkuu jo yöunta.

Vierailija
7/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo sen verran pitkä aika, että kannattas mennä jo uuteen papaan.

Vierailija
8/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkauan kun ihmiset tekevät töitä,joko jäänyt kirjaamatta,tai se hoitaja puhelimessa katsonut tiedon väärin ym,mutta tosiaan uuteen papaan,mars!

Vierailija
9/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin viimeksi papa-kokeessa, kun täytin 30 ja sain kutsun seulontaan. Koe otettiin yksityisellä terveysasemalla, eikä sitä tietenkään näy arvauskeskuksen tiedoissa.

Toki on mahdollista, että sun tiedot on jäänyt kirjaamatta syystä tai toisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi