Häiritseekö ketään Geisha-suklaan nimi? (ev)
Kommentit (51)
Että jos vaikka sanoisi, että av:lla palstailevat ovat lesboja...
Geishan muistelmat ei ole luotettava elokuva, mitä tulee historiaan. Tosin se on ihan totta, että geisha ei koskaan ollut mitään muuta kuin taiteilija ja seuranainen, kurtisaanit ja ihan sitten huorat olivat niitä, joiden kanssa sekstattiin.
Geishaa laulaa, tanssii, soittaa, asettelee kukkia, keskustelee sivistyneesti. Geishan palvelukset eivät ole halpoja, koulutus on monivuotinen ja rankka. Jos aihe kiinnostaa, suosittelen etsimään vaikkapa Youtubesta dokumentteja Kioton geishojen elämästä, niin tulee perusasiat selviksi :).
Neekerinpusukin on neekerinpusu.
Se on pelkkä "pusu". Ulkomaalainen ystäväni ihmetteli Suomeen tultuaan, miten täällä saadaan myydä Neekerinpusuja ja juuri tuota Geishaa. Epäili ettei kotimaassaan (Yhdysvallat) tulisi kuuloonkaan juuri rasismisyytösten vuoksi.
Itse olen myös huolissani Fazerin parhaista... Koska ne on valittu parhaiksi, ketkä olivat tuomaristossa vai järjestettiinkö kansaäänestys, ja onko niitä ollut erikseen myytävinä (muitakin kuin Kis kissejä)?
Miksi sinne muutama vuosi sitten putkahti salakavalasti uusia karkkeja (esim Orange) joita ainakaan en itse luokittele Fazerin parhaimmistoon?
aiheutti mulle unettomuutta. Onneksi ne on poistettu myynnistä!
mutta kun kerran kysyt, niin kyllä.
Meinasin pokkana ehdottaa Fasulle että laittaisivat nimeksi supisuomalaisen Wosun ja pyytäisivät ehkä maankuulun blondin J.Tukiaisen suklaan uudeksi keulakuvaksi?!
aiheutti mulle unettomuutta. Onneksi ne on poistettu myynnistä!
joku FAzerin megapussi vai mikä lie rivous ollut. Saisivat lopettaa härskit karkin nimet justiinsa. Kun eihän sieltä pussista löytynyt sitä mitä annettiin ymmärtää.
ei ole enää!
Neekerinpusukin on neekerinpusu.
Se on pelkkä "pusu". Ulkomaalainen ystäväni ihmetteli Suomeen tultuaan, miten täällä saadaan myydä Neekerinpusuja ja juuri tuota Geishaa. Epäili ettei kotimaassaan (Yhdysvallat) tulisi kuuloonkaan juuri rasismisyytösten vuoksi.
Itse olen myös huolissani Fazerin parhaista... Koska ne on valittu parhaiksi, ketkä olivat tuomaristossa vai järjestettiinkö kansaäänestys, ja onko niitä ollut erikseen myytävinä (muitakin kuin Kis kissejä)?
Miksi sinne muutama vuosi sitten putkahti salakavalasti uusia karkkeja (esim Orange) joita ainakaan en itse luokittele Fazerin parhaimmistoon?
70-luvulta muistan ton appelsiinikarkin pussista, joten ei mulle ihan muutama vuosi sitten =)
mutta Fazerina häiritsee välillä aika paljon.
Voiko niita syoda supi suomalaiset? ;o)
mutta Kettu karkit aiheuttavat nimellään pahaa ahdistusta ja yöhikoilua
parhaat häiritsevät unensaantiani.
Alan aina miettiä, mitä niille Fazerin keskinkertaisille tai Fazerin huonoille on tapahtunut? Ja kuka siellä karkkitehtaalla päättää että oletko nyt "Paras" vai et.
Surullista on touhu... (kyynelhymiö)
ne vihreet marmorikuulat sama asia kuin geishakuulat?
Kehtaako niitä antaa jollekin joululahjaksi?
uskallanko mäkään nyt enää tunnustaa nauttivani geishoista...Salaa pimeässä joudun syömään...Nehän on oikeita K18 -nameja :D