Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla on ollut vauvalla Ruskovillan silkkimyssy jo synnärillä...

Vierailija
11.12.2009 |

...millaista kohtelua olette saaneet? Olen ajatellut ottaa sen mukaan, mutta onkohan liian kova kannanotto?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi liian kova kannanotto?

Meillä oli lapsella koko sairaalassa olon ajan omat vaatteet päällä, enkä itse ainakaan nähnyt sitä minään kannanottona...

Vierailija
2/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole tiennyt ottavani kantaa johonkin! :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vaaleansininen rusetti päälaella kun myssy oli liian iso pojalle. Minusta se on vain söpö, muttei mitenkään kantaaottava!

T: Kolmen äiti

Vierailija
4/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta lähinnä siihen, ettei sairaalan myssy mahtunut isolle vauvallemme päähän! Kaivoin sitten kassista oman myssyn, jonka olin kotimatkaa varten pakannut mukaan.

Hei haloo, ap, ei synnärillä kukaan henkilökuntaan kuuluva ole lapsen myssyistä kiinnostunut! Kädet on täynnä työtä, ja lähinnä henkilökuntaa kiinnostaa lasten ja äitien hyvinvointi, niin että pääsevät hyvävoimaisina kotiin mahd. nopeasti.

Vierailija
5/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

silkkimyssy vauvoja. kukaan hoitaja ei tainnut siitä mitään kommentoida. ovat varmaan niin tavallisia, ettei niitä hoitajat enää edes ajattele.

Vierailija
6/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli lastenosastolla ja tuntui, että siellä oli kaikki niin tarkkaa. Olisivat vaikka voineet ottaakin sen jonain kannanottona siellä. Siltä se ainakin tuntui. Laitoimme sitten kotiin lähtiessä sen päähän.

Vierailija
7/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain siitä kokemusta?

Vierailija
8/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin makoilin vauvan kanssa sängyssä. Ei siinä tarvinut juuri minnekään liikkua ja istuminenkin on monille hankalaa.

Vierailija
9/9 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne siellä synnärilläkin kannata kaikkea sitä mikä edistää vauvan ja vanhempien hyvinvointia. Ei siellä olla tuomaroimassa synnytys- ja vanhemmuustaitoja.

Ja sitten se aika synnärillä menee ihan siinä, että imettää sitä vauvaa. Eipä sitä itse tarvitse juuri mihinkään raahautua eikä vauvaa kuskata, joten kyllä sitä kantaa ihan sylissäkin ne hetket, jolloin kantaa tarvitsee.