mua niin ottaa päähän kun tää paino ei putoa,nyt 2 viikkoon tapahtunut muuta kuin
0,5kg tullu lisää painoa...tiedän että syömisellä suurin merkitys mutta olen käynyt kävelylenkeillä vaunujen kanssa n.3kertaa viikossa. Nyt on ehkä menny syömisten kanssa vähän niin ja näin ja painoa tullu puoli kiloa lisää,olin jo 5kg saanut pois. olisi pitänyt jättää ne 5konvehti suklaata eilenkin syömättä ja jättää pari leipäpalaa pois,tiedän tiedän. ottaa vaan aivoon..toisaalta koitan ajatella järkevästi että eihän mitään ole menetetty,2 viikkoa sinne tänne "hukka aikaa" nyt jos otan itseäni niskasta kiinni niin tästä taas jatkuu alamäki (painon suhteen ;)) tuntuu vaan aina niin turhauttavalta kun niin hidasta hommaa ja ei malttaisi odottaa painon laskua. vielä 15kg olisi laihduttava,sitten olisin juuri ja juuri painoindeksin mukaisesti normaalipainoinen:)
Kommentit (3)
Hidas laihduttaminen on terveellista. Nopea vie lihaksia. Jojolaihdutus on suorastaan epäterveellistä.
Älä luovuta, vaan jatka sinnikkäästi. Yksi suuri päätös ei vaikuta, vaan jatkuvat oikeat valinnat ja repsahdusten jälkeen jatkaminen.
Pari "totuuden" sanaa!! :D
Niiden jälkeen kun vaan jatkaa sitkeästi, niin hyvä tulee.
Jossain vaiheessa painonpudotus vaikeutuu huomattavasti, kun kaiken sen läskin ylläpitäminen ei vie enää energiaa (kun läskiä on jo lähtenyt). Silloin kannattaa ottaa järeät aseet käyttöön, eli lisätä vauhdikasta liikuntaa dieetin lisäksi.
niin ärsyttävää... Mutta ei muu auta, kuin ajatella asiaa pidemmällä aikavälillä - kyllä se käyrä suuntaa alaspäin kunhan pysyy ruodussa. Tsemppiä!