Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 38-vuotias. Vieläkö kannatttaisi yrittää lasta?

Vierailija
10.12.2009 |

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyhmä sellainen

ap

Vierailija
22/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista jos joku on jo alle nelikymppisenä vanhus.

En ole myöskään nuori. Olen siis keski-ikäinen.

ap

Täytän tulevan vuoden puolella 47.

Surullista lukea tuon ikäisen jo luovuttaneen elämästään. Enkä tarkoita, että sinun pitäisi raskaaksi tulla, vaan sitä, että masentuneesta tekstistäsi kuultaa läpi kuinka odottelet enää vanhuutta ja kuolemaa. Elämässäsi on tainnut olla/on vähän ilon aiheita. Otan osaa.

Terkuin ikinuori kolmen äiti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista jos joku on jo alle nelikymppisenä vanhus.

En ole myöskään nuori. Olen siis keski-ikäinen. ap

Täytän tulevan vuoden puolella 47. Surullista lukea tuon ikäisen jo luovuttaneen elämästään. Enkä tarkoita, että sinun pitäisi raskaaksi tulla, vaan sitä, että masentuneesta tekstistäsi kuultaa läpi kuinka odottelet enää vanhuutta ja kuolemaa. Elämässäsi on tainnut olla/on vähän ilon aiheita. Otan osaa. Terkuin ikinuori kolmen äiti :)

Collins Dictionaryn mukaan keski-ikä ajoittuu suurin piirtein elinvuosille 40–60. Sinä olet siis ollut keski-ikäinen jo piitkän aikaa. Olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni ja halusin vain piristää iltaani, mutta palstallahan sitä huumorintajua ei ole. Vanhuus on muuten iloinen asia. Kuka sanoi ettei olisi?

Vierailija
24/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on henkiseltä iältään vanhus!!!

ap

Vierailija
25/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tarttis roikkua monta tuntia av:lla kommentoimassa omassa mitäänsanomattomassa ketjussaan. Piristystä iltaasi kerroit hakevasi. aika pirun ankeeta sun elämäsi on, jos joudut TÄÄLTÄ piristystä hakemaan :D

Vierailija
26/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle vai meille vanhuksille 35-45 ja enemmänkin?

Meillä on lapsia, en tiedä mitä piristystä sulla on.

Vierailija
27/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sillä haluaako lasta ja kokeeko pärjäävänsä sen kanssa, että elämäntilanne on sopiva jne.

Tietenkään sun ei kannata yrittää lasta jos koe ettet tuossa iässä enää halua tai siis olet jo liian vanha. Mutta ihan yhtälailla jos joku sua vanhempi kokee haluavansa sen lapsen niin toki sen kannattaa yrittää.