Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuoden paras kirppislöytöni MEANDI siilihaalari 4€.

Vierailija
10.12.2009 |

Jumakekka, huutiksessa saan siitä ainakin 20€ voittoa sitten kun ei enää sovi vauvalleni.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitturoin kateuksissani.

Vierailija
2/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnut minkä aarteen pisti perusbodien seassa sikahalvalla myyntiin. Vauvani kiittää ihanuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tässä haalarissa maksaa ?? merkki vain??

Vierailija
4/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin niistä vitosen kappaleelta. Möin huutiksessa 80-90e kappale. Ihan kiva :)

Vierailija
5/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutismyynti on kiva lisä ja verotonta tuloa.

5.

Vierailija
6/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni vaatteet eivät maksa minulle mitään kun saan niistä myydessä saman kuin ostaessa, usein enemmänkin.

Vierailija
7/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, ei mulla olisi aikaa kiertää kirpputoreilla. Hyvä että jollakin on, tavara on hyvä laittaa kiertämään.

Lasteni vaatteet eivät maksa minulle mitään kun saan niistä myydessä saman kuin ostaessa, usein enemmänkin.

Vierailija
8/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia vuosia sitten eteenpäin.

Vierailija
9/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka saisin eurolla.

Vierailija
10/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy myöntää, että itse tykkään ostaa vauvalleni vaatteet uutena..eivät ole nukkaisia yms. Toki tämä voi víelä muuttua, jos rahavarat pienenevät..tämä on vain minun mielipiteeni, ei kannata loukkaantua..

Vierailija
11/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, hieno oli löytö :)

Vierailija
12/15 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä juuri sellaisen ostin pinkkinä

Vierailija
13/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein just Akselin itsepalvelukirppikselle kamaa myyntiin pariksi viikoksi ja kiertelin itsekin siellä. Harmittaa ettei itsellä ole enää alle 100 cm lapsia, koska siellä oli tosi hyviä vaatteita vauvoille!

Itekin ajattelin silloin kun omat oli pieniä, että kirppisvaatteet on nuhjuisia, mutta eihän noi pienten vaatteet ehdi mennä juuri miksikään. Yhdelläkin pöydällä oli myynnissä 86-116 senttisiä tyttöjen ja poikien merkkivaatteita ja -kenkiä: Elleä, Timberlandia, Lacostea etc ja esim. täydellinen fleece KOLMELLA eurolla!!! Eli tää on just sitä parasta kirppishenkeä: pistää tavara kiertoon!

Itsekin saan aina hyvät rahat kirppiksesta ja kaappeja tyhjiksi, koska periaatteeni on myydä edullisesti ja KIERRÄTTÄÄ :-)

Vierailija
14/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se isompi vedettävä matkalaukku ja maksoi 5e. Kovasti on kotona vedettu tavaroita laukussa:)

Muita hyviä löytöjä oli aivan uudet, käyttämättömät Adidaksen toppatakit 5e kappale. ostin kaksi, toinen säästöön ens talveksi. myyjän pojat eivät olleet oranssia suostuneet pukemaan päälle. meillä taas oranssi pojan lemppariväri.

Vierailija
15/15 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rumia noi me&i vauvanvaatteet, hyi. taaperoille loytyy jotain kivoja juttuja, kuten esim. yksväriset legginssit. Mä en koskaan ostanut alle 1v vauvalle käytettyjä vaatteita. Nyt isommalle 2 Burberryn mekkoa tilannut huutiksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä