Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mainiota. Vilkkailla lapsillani on rajat!

Vierailija
30.11.2009 |

Kasvattaminen kannattaa. Lapseni ovat 7 v, 5 v ja 2,5 v. Rajat on asetettu ja niitä ei enää kyseenalaisteta koko porukalla ja jatkuvasti.

Nuorimmainen uhmaa, sillä on hänen vuoronsa:) Vanhemmat lapset ovat kuin paita ja peppu. Yhteenottoja on ollut, mutta ne ovat vähentyneet ja taito sopia, leikkiä sopuisasti, on kasvanut.

Asioita kielletään ja sillä selvä. Ymmärtävät jo paljon että miksi kielletään ja että jotkut jutut vaan pätevät. Aina.

Nyt on monta vuotta aikaa ennen murrosikää luoda heille arvomaailmaa, jolla pääsevät sitten yli pahimman murrosiän mahdollisimman pienillä vaurioilla. Pidetään hauskaakin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava työhönlähtöaamu tänäänkin. Lapset ovat omatoimisia. Riittää kun aamulla pesen heidän hampaansa ja laitan hiukset, niin ovat sitten jo autossa odottamassa, että minäkin olisin valmis. Lapset siis 4 v ja 6 v ja kovin fiksuja ovat.

Vierailija
2/3 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakuinkin noihin aikoihin mäkin olin sitä mieltä, että olin onnistunut kasvatuspuuhissani. No, siperia opetta ja tulee se murrosikä vielä teillekin. Ainakin toivottavasti, ilman sitähän lapset ei aikuistu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman havaintoni mukaan kaikilla ei ole tämäkään vaihe helppo. Jos rajoja ei ole annettu ja pidetty, lapsi on heitteillä. Minulla on nyt energiaa keskittyä tärkeisiin, uusiinkin asioihin lastenkasvatuksessa.

Vaikka lapset olisivatkin vilkkaita, niinkuin meillä, tämä voi onnistua! Meidän lapset harrastavat ohjattua liikuntaa kolmesti viikossa, koska pitävät siitä ja koska siihen saa purettua hyvin ylimääräistä energiaa. Lisäksi luontainen juoksentelu ym ulkona. Tsemppiä teille, jotka toivotte opin menevän perille omien lastenne kanssa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän