Ok... uusi mies, uudet kujeet. Mitä teen karvapusikolleni?
En halua järkyttää nuorta miestä heti kättelyssä. Millaiseen malliin siistisin alapääni? Vinkkejä? Nyt se rehottaa ihan villinä. En myöskään halua täysin posliinia. Entä jos ajelen osan? Minkä verran pitäisi jättää? Kutittaako sänki?
Kommentit (18)
hippihenkinen. Mutta ei kai kukaan silti puskasta tykkää?!
paitsi reisiltä ajaelet. Sitten vain lyhennät sellaiseksi siistiksi. Se on riskitön vaihtoehto - jos mies ei tykkää, niin joutaa vaihtoon.
karvoitusta? Ei huvittais itse yrittää, varmaan tappava kutina seurauksena...
No ainakin tuo siistiminen kannattaa. Itse tykkään jättää vaan pienen karvakolmion tuohon eteen vähän niinkuin näkösuojaksi kun kuitenkin lasten kanssa saunotaan. Eivät oo huomanneet mitään. Muuten siis olen ihan paljas, omasta halustani. tosin tuntuu mieskin tykkäävän.
Värjäät. Pinkki tai kirkkaanvihreä. Pian ei muita tyylejä enää kukaan muista. Että muka posliiniksi? No ei tod. mitään broileria!
tuskin mies enää kiinnittää huomiota karvojen määrään. ap
siisti sen verran, että kolmio muoto tulee jos rehoittaa villinä. Harvenna, ettei ole liian tuuhea. Leikkaa pisimpiä edestä niin, että kielihommat onnistuu ilman että menee karvoja suuhun ja sinne samalla. Jos et ole pitänyt posliinia niin ei nytkään, kuitenkin kutiaa ja ujostelet sitä. Ehkä joskus myöhemmin vaihtelun vuoksi. Posliini on toki suosittu, nykyisin ehkä puolet 20-40 v ajelee kokonaan pois?. Myöhemmin voit nakittaa miehen ajelemaan posliinia ja saatte siitä hupia. T: mies
Leikkaa pisimpiä edestä niin, että kielihommat onnistuu ilman että menee karvoja suuhun ja sinne samalla.
siihen, että ei miestä välttämättä ne kielihommat kiinnosta ollenkaan. Kokemukseni mukaan suurinta osaa ei kiinnosta, vaikka olisi täysin ajeltu.
mene kauneushoitolaan ja ota vahaus, sattuu mutta tulee hyva jalki!
"Haluaisitko nähdä nätin karvapusikkoni?"!!!!!!!!
suosittelen ehdottomasti, että ensialkuun olet melko naturellina, jos et ole majavantuunausta aikaisemmin harrastanut: ota höylällä vähän reisikarvoja ja bikinirajoja, mutta älä koske ns. huvipuoleen. Mulla ainakin sänki kutiaa niin maan perkeleesti heti sheivauksen jälkeen, että olo on epämukava 24/7. Ja jos et ole tehnyt ko. hommia aikaisemmin, et voi tietää, miten ihosi reagoi: seksikkään sijasta tulos saattaa olla näppyläinen!
Kuten moni onkin jo ehdottanut, siisti saksilla karjoja ohuemmiksi ja lyhyemmiksi. Se on hyvä alku. Sitten voit keskustella miehen kanssa, olisiko hänellä jotain toiveita asian suhteen. Mun mielestä paras vaihtoehto on se, mihin itse olet tyytyväinen!
Jos haluat tulevaisuudessa siistiä puskaa enemään, suosittelen ehdottomasti epilaattoria (jos teet itse) tai sokerointia (jos käyt teetättämässä). Sokerointi on tosi hankalaa tehdä itse!
Mä epiloin, ja se on ihan käytännöllistä, mutta omat niksinsä on siinäkin. En muuten suosittele tätä keinoa kokoposlariin (jos sellaista jossain vaiheessa haluat), mikäli sulla on vähänkään tuuheampi alapääkarvoitus!
Kokeilin kesällä, maksoi noin 60€, eli kohtuu kallista hupia. Kaikki kauneushoitolat ei tee sitä. Kokeile googlettaa.
tai rastat. Yksi vaihtoehto on käyttää suoristusrautaa
Muuten ketään joka olisi värjännyt? Onhan nuo värit olleet jo vuosia markkinoilla.. Mä ehdottomasti haluaisin sen vihreän. Vaikka kuivaa onkin, vois sanoa että ruoho kukoistaa.
siisti sen verran, että kolmio muoto tulee jos rehoittaa villinä. Harvenna, ettei ole liian tuuhea. Leikkaa pisimpiä edestä niin, että kielihommat onnistuu ilman että menee karvoja suuhun ja sinne samalla. Jos et ole pitänyt posliinia niin ei nytkään, kuitenkin kutiaa ja ujostelet sitä. Ehkä joskus myöhemmin vaihtelun vuoksi. Posliini on toki suosittu, nykyisin ehkä puolet 20-40 v ajelee kokonaan pois?. Myöhemmin voit nakittaa miehen ajelemaan posliinia ja saatte siitä hupia. T: mies
siitä aineistosta jota olet itse käynyt läpi? Eli kenties kevytkenkäisiä jotka lähtevät joka miehen matkaan?
Voi olla että poju tykkääkin kunnon pusikosta?!