Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mä en kestä mun anoppia, sitä saa mitä tilaa :)))

Vierailija
10.12.2009 |

Hirvee pyryharakka, tekopyhä, minäminäminä tyyppi..tunkee meidän kotiin, jopa vaihtaa lakanoita ja verhoja kotonamme kysymättä, koskaan en tee mitään oikein, ja kaiken pitää olla kotimaista ja mahdollisimman kallista että hänelle kelpaa..arvostelee miten puen lapset, arvostelee tekemääni ruokaa arvostelee kotonamme ihan kaiken.

kaikkeen kyllästyneenä tein pienen jäynän, ihan vaan omaksi ilokseni.. kutsuimme anopin syömään reilu viikko sitten, mieheni ei pidä kurkusta, eik myöskään lapset. itse sitä syön, kuten myös anoppi, tietysti jos se on kotimaista.

pirullinen virne naamalla ostin espanjalaisen kurkun, ja kotona yksin ollessani masturboin kurkun avulla.. en edes kunnolla pessyt kurkkua sen jälkeen, kunhan hiukan virutin. sitten vaan nätiksi paloiksi kulhoon ja tarjolle näille rentouttaville päivällisille.

Anoppi tuli, etu-ajassa niinkuin aina ja ihmetteli, miksei kaikki ole vielä valmista..viimeisteltyäni ruoan (sillä aikaa kun anoppi kävi asunnon yleis-ilmeen läpi) istua rojahti anoppi pöytään, hetken katseltuaan kysyi: onhan vihannekset kotimaisia? sama kysymys aina..kirkkain silmin hymy huulilla totesin että kyllä on, samoin kuten liha ja kaikki muu tarjolla oleva.

hetken anoppi pyöritteli katsettaan ja äänettömästi arvosteli kaiken, sitten se sama tapa mikä aina, hinkkasi aterimensa lautasliinoihin ja peilasi niitä lähietäisyydeltä, että varmasti kiiltää.

se pirullisen nautinnon määrä jonka koin kun näin anopin latovan kurkkua lautaselle oli jotain suurta :) itse en luonnollisesti tällä kertaa halunnut kurkkua syödä, joten anoppi sai olla ainoa joka hyvällä ruokahalulla pisteli poskeensa melkoisen läjän espanjalaista kurkkua jossa kuitenkin oli hiukan suomalaista aromia..

lähes repesin, kun anoppi syödessään sanoi, että kyllä kotimainen vihannes on hyvää, että niissä ulkomaisissa on aina joku outo maku.

että näin :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo porvoosta, ollaan vantaan liepeiltä. onko porvoossa joku samantyyppinen anoppi?

kyllä tää juttu tosi on, ärsyyntyminen saa kaikenlaista aikaan :)

Vierailija
2/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelastit mun päiväni,naurua ei ole tänään tuon miehenkuvan takia tullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka ap on fantasioinut tekevänsä. Ei ihan uskottava. Ja tuokin juttu et sopivasti lapset ja mies ei syö kurkkua, haiskahtaa. Kurkku on kuitenkin sellainen perusvihannes että nirsotkin lapset sentään kurkkua syö vaikkei juuri muut vihannekset kelpais.

Vierailija
4/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ei uskalla sanoa mulle suoraan mitään vaan aina jauhaa jotain smalltalkia. Lähinnä välttelee mun seuraa ja nähdäänkin vain kerran pari vuodessa.

Vierailija
5/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis on totta! :)

Vierailija
6/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkurpitsa olis ollu tässä tapauksessa uskottavampi vihannes ja ajanut saman asian.

Vierailija
7/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on allerginen kurkulle, ja lapset vaan yksinkertaisesti eivät tykkää.(tykkäävät enemmän sellaisista joissa on makua, tomaatti,paprika ym..) olisin voinut tehdä saman vaikka porkkanalla, mutta sitä myös muu perheeni tykkää syödä, niin ei sitten tullut mieleen.

Vierailija
8/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäkurpitsa olis ollu tässä tapauksessa uskottavampi vihannes ja ajanut saman asian.

onko sulla joku mega-toosa?

Vierailija
9/9 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka ap on fantasioinut tekevänsä. Ei ihan uskottava. Ja tuokin juttu et sopivasti lapset ja mies ei syö kurkkua, haiskahtaa. Kurkku on kuitenkin sellainen perusvihannes että nirsotkin lapset sentään kurkkua syö vaikkei juuri muut vihannekset kelpais.

joka ei kurkkua syö, ihan kyyneleet silmissä yritti saada syötyä..

ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi