haluan lapsen - Nainen joka tarvitsee tekijän/isäksi?
Olen 40v. täyttänyt suomalais-ranskalainen nuorekas ja edustava mies (äiti suomal. ja isä ranskal.) Minulla on 2 tytärtä ennestään mutta haluaisin vielä lapsen tai kaksi. Voin olla lapselle isä myös siinä tapauksessa että lapsen äidiksi haluava nainen ei halua suhdetta lapsen isään. Olen luotetava, hyvin edustavan näköinen, hoikka ja pitkä. Olen akateemisesti koulutettu ja hyvässä kansainvälisessä ammatissa.
Olen asiassa vakavasti liikkeellä - valitettavasti nettipalstat ovat usein täynnä väärinkäyttäjiä ja asiattomia viestejä näkee usein. Onko olemassa luotettavia palstoja kontaktien luomiseksi tämän tyyppisessä asiassa.
Lakimuutos isyysasiassa aiheuttaa myös sen että lapsen yksin haluavat naiset eivät enää uskalla ottaa ketä tahansa luovuttajaksi tai tekemään lasta vaan asia kannattaa hoitaa sopimalla etukäteen.
Kommentit (2)
Hei,
onko asiasi edennyt?
Itse olen 38-vuotias lapseton nainen,joka on "herännyt" siihen tosiasiaan, että pian on peruuttamattomasti liian myöhäistä tulla äidiksi. Siksipä ilmoituksesi herätti huomioni ja haluaisinkin kuulla toiveistasi lisää.
Sarastiina
Hei!
Olemme lesbopari, joka etsii isää lapselleen. Toivoisimme, että isä voisi olla mukana lapsen elämässä. Kerromme lisää sähköpostitse, mikäli kiinnostut.
totorotytto@hotmail.com