Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Janottiko vanha suola sittenkin

Vierailija
10.12.2009 |

Olen seurustellut miesystäväni kanssa vajaa vuoden etäsuhteessa ja harkitsemme muuttamista samaan kaupunkiin, saman katon alle. Olen luottanut häneen täysin ja uskon, että hän rakastaa minua. Mutta...

Mieheni oli viikko sitten luonani viettämässä pitkää viikonloppua. Itse olin perjantain töissä, jolloin mies jäi kotiini yksin. Perjanaina aamulla mieheni kertoi, että oli sopinut menevänsä ex-tyttöystävänsä kanssa kahville kaupungille (tämä on samasta kaupungista kuin minä) vaihtamaan kuulumisia. Minusta asia oli ok, koska tiesin että he ovat edelleen ihan hyviä ystäviä. Olen itsekin tavannut tytön ja tiedän mm. että hän seurustelee tahollaan.

No, töistä kotiin palatessani kysyin, miten oli mennyt kaupungilla ja hän kertoi, ettei mennytkään, vaan ex tuli käymään kahvilla minun luonani. Vähän ihmettelin, mutta annoin asian olla.

Myöhemmin illalla huomasin, että sänky oli pedattu uudelleen (eritavalla, mitä itse aamulla petasin) ja lisäksi lakana oli yhdestä kohtaa huomattavan märkä. Ihmettelin ääneen, että mitä täällä on tapahtunut. Mies sanoi, että ei hän vaan tiedä.

Annoin asian olla, mutta vasta nyt aloin miettiä, mitä oikein oli tapahtunut. Oikeastaan tuo vastaus: en oikein tiedä, tuntuu kummalliselta. Kaikki olisi ok, jos mies olisi vaikka sanonut, että otti pienet päikkärit ja noustessaan otti huikan mehusta, josta vähän läikähti sängylle. Mutta ei, vastaus oli: "en tiedä".

Pitäisikö minun nyt alkaa epäilemään, että sängyllä tapahtui jotain ex:n kanssa? Vai onko tuolle tosiaankin jokin ihan viaton selitys?

T. Vainoharhainenko?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti paranoia leviää ja kasvaa. Onko se läikkä siellä vieläki? Onko vettä vuotava käärinliina?

Vierailija
42/43 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olisi voinnut mennä kahvilaan kahvikupposelle.

Ei hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan muulla syyllä, esim löysi käsineet eteisestä ja ajatteli kysyä onko ne tuon exän vai joltain muulta jääneet. Siinä sitten ohimennen naurahtaa ettei se sängyn kastellut vesilasin kaatuminen haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi