Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla on ilmeisesti paljon ns. "toisia naisia", tai kodinrikkojia.

Vierailija
10.12.2009 |

Niin paljon heille aina tulee ymmärrystä ja myötätuntoa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yhtä lailla syyllisiä----

Vierailija
2/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on yksin vastuussa. Turha syytellä muita. Eikä kenenkään kotia pysty kukaan ulkopuolinen rikkomaan, sen pystyy tekemään vain pettäjä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ymmärtävät, että elämä ei ole mustavalkoista.

Vierailija
4/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

He nyt vain vastaavat herkästi aiheisiin jotka koskevat omaa elämäänsä. Ja tuskin kukaan alkaa haukkua toista samoista teoista joita teke itse.

Samahan näissä kaikissa kirjoituksissa, vastaajan täytyy olla jo kiinnostunut aiheesta kun edes avaa ketjua. Vai pitääkö joku näitä galluppeja luotettavina?

Vierailija
5/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä ei olekaan mustavalkoista, ja kannattaa "kuunnella sydäntään", niin ei sitä silti ole pakko tehdä toisten kustannuksella. Toki pettäjä on yksin vastuussa teoistaan, mutta on pettämiskumppanillakin jonkinlainen vastuu - jos tietää toisen olevan parisuhteessa/perheellinen.

Sanoisin, että palstalla on paljon elämänkokemusta omaavia ihmisiä, jotka ymmärtävät, että elämä ei ole mustavalkoista.

Vierailija
6/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että palstalla on paljon elämänkokemusta omaavia ihmisiä jotka ymmärtävät, että elämä ei ole mustavalkoista.

millä keinolla tahansa pitää yrittää vääntää asia siihen muotoon, että sinua selkärankaisempi ihminen joka osaa elää elämäänsä sinua paremmin, olisikin itse asiassa vain elämänkokemukseltaan vajavainen tyyppi jolle asiat ovat mustavalkoisia. vuoi vuoi.

Vierailija
7/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tuomitsen pettämisen, vaikka olen itse myös pettänyt. Senpä takia tiedänkin, että kaikessa vääryydessään se on myös hyvin inhimillistä, eikä sitä tehdä tarkoituksena loukata puolisoa tai hajoittaa perhettä.

elämä ei olekaan mustavalkoista, ja kannattaa "kuunnella sydäntään", niin ei sitä silti ole pakko tehdä toisten kustannuksella. Toki pettäjä on yksin vastuussa teoistaan, mutta on pettämiskumppanillakin jonkinlainen vastuu - jos tietää toisen olevan parisuhteessa/perheellinen.

Sanoisin, että palstalla on paljon elämänkokemusta omaavia ihmisiä, jotka ymmärtävät, että elämä ei ole mustavalkoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä