Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolle joululahjavinkkejä, ideat loppu

Vierailija
10.12.2009 |

Aiempina vuosina annettu lahjakortteja vaatekauppoihin, alusvaateliikkeisiin, kauneushoitoihin, matkoihin. Koruja on ostettu, vaatteita on hommattu, tilattu lehtiä.

Kymmenen yhteistä vuotta takana ja nyt jo epäilyttää, etten keksi mitään uutta?!

Mies vm.69

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minullakin olisi mies, joka haluaa nähdä sen lapsenomaisen ilon kasvoistani, kun saan lahjan, tai minulle sanottaisiin jotain kaunista tai minut yleensä huomioitaisiin.

Minä en tosin lahjoja ole pyytänyt, mutta mitään ei minulle koskaan osta. Ei jouluna, ei syntymäpäivänä ei edes äitienpäivänä. Ei lahjaa, ei kukkaa, ei onnitteluja.

Itse kyllä ostan miehelle lahjoja ja muistan eri tavalla. Teen esim. hänen lempikakkuaan tai lempiruokaa tms.

Minusta on myös ihanaa katsoa toisen ilmettä, kun on kuitenkin otettu, kun on muistettu jollakin tavalla. Se tunne on melkein sama kuin saisi itse lahjan...

Samaa sanoo vaimoni joka vuosi, ettei halua/tarvitse lahjoja. Ja joka vuosi on ilo katsoa hänen hehkuvia silmiään kun hän pikkuhiljaa aukoo lahjojaan. "Ei sinun olisi tarvinnut..."... :) Hyvää joulunodotusta kaikille ihanille naisille Isäntä vm. 69

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän