Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajat: millaiset työvuorot sinulla on?

Vierailija
10.12.2009 |

Siis ihan kellonajat, milloin alkaa aamuvuoro ja milloin päättyy, entä iltavuoro ja yövuoro?

Kyselee piitkään hoitovapaalla ollut hoitsu, joka aloittamassa keikkailun.

Minkä firman kautta kannattaa tehdä keikkatöitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleensä jos ei ole lyhennettyjä päiviä eikä ennen yövuoroa pätkää joka on 7-12.

Vierailija
2/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu 7-15

Ilta 13-21

Yö 20:30-7:30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamu 7-15, ilta 13 (joskus 14)-21.30, yö 21-7.30.

Keikkafirmoista ei mitään tietoa. Paitsi että joskus pienempipalkkaisissa rivihoitajissa herättää närää, kun joku saa parempaa liksaa keikkafirman kautta tulleena vaikka kokemusta olisi vähemmän.

Mä olin kans yli 10 v kotona ja aloitin sit työt. En mennyt keikkafirmalle koska halusin kunnon perehdytyksen yhdessä paikassa kun kokemusta oli niin vähän.

Vierailija
4/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pitkiä päiviä: 7.30/7.15 - 20/21. Normaalilla työajalla näitä päiviä tulee 3/vko, mutta koska teen lyhennettyä, teen pääsääntöisesti 2 pitkää päivää/viikko. Yövuoroja tulee kuudessa viikossa 2-4. Työaika silloin on 20-7.30.

Keikkafirmojen käyttö on vähentynyt radikaalisti syyskuun alun jälkeen HUS/HYKS-alueella, tosin enhän tiedä missä päin asut tai missä haluaisit työskennellä.

Vierailija
5/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin keikkailen ihan itsekseni tayssissa ja Hatanpäällä. Oon vaan ilmoittaunut listoille,. Mutta siis varmaan jonkun firman kautta vois saada paremman palkan

Vierailija
6/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa ja Kauniaisissa meinaan keikkaa tehdä. Miksi keikkafirmojen käyttö on vähentynyt?

Soitin suoraan Kauniaisten terveyskeskussairaalaan ja siellä sanoivat käyttävänsä keikkafirmaa. Ajattelin päästä keikkalaiseksi heille suoraan, mutta nyt taidan ottaa yhteyttä johonkin firmaan.

Olen ollut yli 7 vuotta kotona ja vähän arastelen pärjäänkö ns. tosi hommissa (olen ollut Jorvin päivystyksessä) ja voisin aloittaa perushoidosta, mutta lastanosastot kyllä kiinnostaisi.

Vierailija
7/7 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpisteeseen. Pk-seudulla saa suht hyvän perehdytyksen ja homma on siinä:))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi