Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siskot, auttakaa kadonneen sadun metsästyksessä!

Vierailija
10.12.2009 |

Tähän ei kirjaston tietopalvelukaan löytänyt sopivaa satua: eli joskus 70-luvun lopulla - 80-luvun alussa meillä oli kotona joku eläinsatukasetti, jossa oli satu VIHELLYSMARJOISTA. En muista huiputettiinko jotain toista eläintä sadussa vai olivatko jotkin marjat "oikeasti" vihellysmarjoja, mutta mieskertojan puhe muuttui viheltäväksi :) Voi kunpa joku tietäisi mistä sadusta / satukasetista kyse...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois kans yksi satu etsinnässä. 80-luvulla on luettu kirjaa jossa oli koottuna useita lyhyitä satuja, joku iltasatukirja taisi olla. Ja yksi saduista oli nimeltään Roska-Joonas. Se oli mun lempparisatu ja mielellään etsisin kirjan käsiini kun vaan tietäisin mistä..

Vierailija
2/3 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois kans yksi satu etsinnässä. 80-luvulla on luettu kirjaa jossa oli koottuna useita lyhyitä satuja, joku iltasatukirja taisi olla. Ja yksi saduista oli nimeltään Roska-Joonas. Se oli mun lempparisatu ja mielellään etsisin kirjan käsiini kun vaan tietäisin mistä..

Roska-Joonas satu löytyy kirjasta Iltasatujen Aarteet ja sitä näyttää ainakin myyvän antikvariaatti.net http://www.antikvariaatti.net/productcard.php?id=159130&type=book kaipa sitä jostain kirjakaupasta voisi tilatakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin alkoi kiinnostamaan että mikä tuo vihellysmarjasatu mahtaa oikeen olla ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän