Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehinen herkkukori?

Vierailija
10.12.2009 |

Meillä on rakennusalan yritys, jossa 12 työntekijää. Tänä vuonna emme järjestä pikkujouluja taloudellisesta tilanteesta johtuen, mutta ajattelin kuitenkin, että olis kiva muistaa asentajia jollain lailla esim. pienellä paperikassilla, johon ostais parillakympillä jotain herkkuja.

Mitä itse ostaisit ettei menis liian naismaiseksi ;-) Kiitos jo etukäteen vinkeistä!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks miehet yleensä tykkää makkarasta ja kaikesta epäterveellisestä

Vierailija
2/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkukorin, johon laitoin erilaisia proteiinipatukoita, sheikkerin, salihanskat, uuden juomapullon. Voisiko raksaporukalle laittaa vaikka suklaan ym lisäksi työhanskat tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolapahkinöitä, suklaata, pähkinöitä ja keksejä, eipä 20 egellä paljoa saa.

Vierailija
4/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet stockalta kunnon lihoja - palvattua ja leikkeleitä. Punkkua? Olutta?

Vierailija
5/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet stockalta kunnon lihoja - palvattua ja leikkeleitä. Punkkua? Olutta?

jotain kylmä/lämminsavulihaa tms

Vierailija
6/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekax tulee mieleen sipsejä, hyvää olutta, niitä sellaisia salamipuikkoja (vai miksi niitä sanotaan), suolapähkinöitä...

Mun mies kyllä valitsisi viiniä ja juustoja ja hilloja ja keksejä... Joten ei kaikki miehet ole niitä makkaran syöjiä.

Vierailija
7/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko olla jokin muu teema? juu ja ei tosiaan mitään työhanskoja raksamiehille joululahjaksi työnantajalta. En minä ainakaan haluaisi esim työhöni liittyvää kirjaa...

Vierailija
8/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ne miehet tykkää, ei ne välitä mistään herkkukoreista. Mun mies ei esim. syö lainkaan suklaata tai karkkia, ei tykkää mistään makeista. Eikä syö mitään pähkinöitä. Ainoat herkut on kahvi (jonka senkin pitää olla tavallista pressaa) ja viina. Ja ei tosiaan oo mikään "juoppo", yleensä ottaa yhden tai kaksi konjakkia. Parilla kympillä ei kyllä hyvää konjakkia saa, mutta kyllä kai sillä saa varmaan esim. viskipullon.

Vierailija
9/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja hanskoja ym duuniin liittyvää saa töistä ihan ilmaiseksi :-) Ja alkoholiin suhtaudun vähän varauksella, kun epäilen yhdellä olleen alkon kanssa ongelmia aikoinaan ja yhdelle taas maistuu vähän turhankin helposti.... Ei viitsi lahjaksi antaa vaikka toi erikoisolut-idea onkin tosi hyvä. Mutta hyviä ideoita tässä tuli, jouluteemaa ajattelin, mutta mietin vaan, että onko parikymppisten kundien mielestä liian nössöä. Onpa hankalaa olla firman ainoa nainen :-D

Vierailija
10/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko vaikka savuporoa, salamitanko, konjakkisinappia, pari erikoisolutta ja vaikka kuusenkerkkä tai tervasiirappia(sellaista jälkiruoka) ja vaikka jotain maustettuja pähkinöitä tai pistaaseja.

Vierailija
11/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitääkö olla sellaisa tuotteita, että säilyvät huoneenlämmössä?

Vierailija
12/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olutta, suklaata, emmental-juustoa, joulumakkaraa?

oikeesti kun olen katsellut lähistön raksamiesten lounaita, näyttää olevan lenkkimakkaraa, sinappia ja maitoa ostoslistalla.

Vierailija
13/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että hyvän saa aikaan, kun hakee jonkun hyvän leikkelejutun Stockalta ja yhdistelee siihen Lidlin juttuja - niin budjetti vois olla aikalailla riittävä...

Tarkoitus on kuitenkin osoittaa pojille kaunis ele vaikkei nyt pikkujouluja voida järjestääkään...

Vierailija
14/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 tosiaan nykyjään aika vähän mutta; ehditkö tekemään mukana jotain itse?

Jos alkoholi ei käy, niin jos laittaisi alkoholitona glögiä pulloihin ja koristelisi pullot, esim kaulaan nauhaa ja koriste tms.

Tähän joku varmaan sanoo että pitäisi sitten tehdä itse myös glögi mutta jos siinä että joku viitsii nähdä vähän vaivaa ja tehdä itse pullon jne tulee mulle ainakin parempi mieli kuin perusviinipullosta joka on napattu Alkosta -- vaikkei se glögi olisi alusta asti itse tehtyä.

Muita koriinlaitettavia

* kylmäsavuporo ja/tai lohi

* sinappi (joku juhlasinappi lasipurkissa) tai taas itse värkkäillen purkittaa sinappia lasipurkkiin ja koristella se.

* juustot - jos ei homejuustot mene niin esim. vanhempaa goudaa tai muita kypsyneitä juustoja.

* saaristolaisleipä tai joululimppu (paperipussissa ei muovipussissa)

* pipareista tykkää kyllä miehetkin =)

Vierailija
15/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tosiaan kannata haaskata rahoja mihinkään erikoisuuksiin. Ei monetkaan tuon ikäiset erikoisuuksia vielä arvosta. Mutta en nyt ehkä kuitenkaan ostaisi tyyliin euroshopperiakaan. Eikä kauheesti kannata satsata mihinkään rusetteihin ja muihin koristuksiin :D Ja tuotteet voit hyvin pakata paperikasseihin.

- Glögiä (lasipullo)

- Kahvipaketti (esim presidenttiä)

- Pipareita/keksejä

- Suolakeksejä/sipsejä/naksuja

- Suklaarasia tai -levy/karkkipussi

Ja jos vielä budjetissa tilaa, niin

- Leipä ja joku ruokasäilyke

Vierailija
16/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli töissä työntekijöille eräs joulu reppu, missä joulukahvia, säilykkeitä, jne. jouluaiheisia ruuan lisukkeita, mitä itse ei välttämättä ostaisi.

Miehekkääseen listaan minusta kuuluisi: kuivattua lihaa/salamia, oliiveja, porokeittosäilyke, kahvia, sinappi, chilikastike, aurajuusto, säilyke hampurilainen retkeilyliikkeestä, yksi jouluolut, jne.

(Sissimuonapakkauksessa armeijassa oli lisäksi rusinoita, suklaata, retkiruokia ja veden desifiointitabletti).

Jospa menette syömään sillä budjetilla tai tilaat jostain ruokaa työpaikalle?

Vierailija
17/17 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehinen mauste ehdottomasti on poppamies.comista tilattava pekonisuola, joka antaa pekonin maun ruokaan kuin ruokaan;-)