olen kateellinen muille naisille jotka ovat hyvin seksuaalisia
itse olen vasta 21v pienen lapsen äiti,minulla ihana ja komea ja osaava ;) mies. mutta en silti tunne juurikaan seksuaalista kiihottumista,en ikinä jaksa ruveta puuhiin,ei huvita ja ei jaksa. en siis ole kovinkaan väsynyt mutta koko homma tuntuu aina niin vaivalloiselta. sitten kuitenkin kun hommaan ryhtyy niin se on kivaa. miten saisin seksuaalisuuttani heräämään? minulle on kertyny +15kg siitä kun mieheni kanssa tapasimme,en pidä kroppaani seksikkäänä juurikaan. nyt olenkin päättänyt jokin aikaa sitten pudottaa nuo kilot pois. hyvin on lähtenyt alkuun. olen kateellinen naisille jotka avoimesti kertovat miten "panettaa" ja tekee mieli...kunpa minunkin tekisi mieli edes joskus!!!!! synnytyksestä siis jo 8kk ja ennen raskauttakaan en ollut seksuaalinen
Kommentit (4)
osta seksikkäitä alusvaatteita, meikkaa ja pukeudu nätisti jne... ainakin mulla auttaa, tulee itselle kaunis ja seksikäs olo.
Ei mikään ihme jos ei kulahtaneissa kotivaatteissa ja hiukset rasvaisena jne paneta. ;)
Kun lapset oli pieniä, suurin himo oli nukkuminen :) Usein meni 2-3 kk ettei rakasteltu kertaakaan. En mä edes muistanut, että semmostakin ennen harrastettiin. Tosin en ollut mitenkään yltiöseksuaalinen ennen lapsiakaan, sellainen kerta viikossa oli riittävästi.
Nyt kun ikää on jo huhhuh 40 v, voin sanoa, että panettaa joka päivä. Milloinkaan en sano ei ja usein teen itse aloitteen. En olisi uskonut tätä vielä 10 v sitten. Mutta tilanne kohenee, kun lapset kasvaa, väsymys hellittää (ja kilot karisee) ja ikää tulee lisää.
voihan se olla sekin että olen vielä nuori ja itsevarmuus kilojen myötä heikentynt. ajattelen aina että jos olisin hoikka vielä niin käyttäisin kaikenmaailman hepeneitä,pitsi pöksyjä ja upeita liivejä. näyttäisin hyvältä. nyt jos laittaisin stringit niin ne vaan hukkuisi jonnekkin... :DD
ja tuttu sanoi et n. 1v imetyksen lopettamisen jlk alkoi kiinnostaaa.. oviksen aikaan enemmän..
kyllä se siitä!