Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisiä pikkutyttöjä täällä kirjoittelee?

Vierailija
09.12.2009 |

Jos viisikymppinen on mummo!?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on 46 ja hän on mummo, siis isoäiti.

Itse pidän tämmöisiä "Rouva Täydellisiä" jotka osaavat kaiken, tietävät kaiken, ihme mummoina.. koska oikeat mummot tietävät ja osaavat vaikka mitä, koska heillä on elämänkokemusta, niin tuo vertaus kannattaa teidän oikeiden mummojen ottaa kohteliaisuutena.

mutta tosiasiassa sinä, 45vuotias 3 lapsen äiti, etä välttämättä tiedä kaikesta kaikkea, vaikka niin kovasti täällä yrität päteä :) onhan se huomattu.

Vierailija
2/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan joku toki ollakin isoäiti, mutta oletan että sitä ei yleensä tarkoiteta kun mummotellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö sinä 33v pissis viisikymppisiä mummoina? Voihan joku toki ollakin isoäiti, mutta oletan että sitä ei yleensä tarkoiteta kun mummotellaan.

En pidä. Ajattelen mummoutta elämänasenteena enemmänkin. Itsekin olen joissain asioissa mummo. Siis lapsen syntymän jälkeen huomaan muuttuneeni siihen suuntaan. Toisissa asioissa olen ihan kakara: kuuntelen heviä, pitkät hiukset, pelaan tietokonepelejä :D

Mulle asiat ei ole niin mustavalkoisia. Joku voi olla mummomainen jo teininä ajatusmaailmaltaan.

t: se 33-v pissis-mummeli

Vierailija
4/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella kaikki teinityttöjä? Pisti itsellänikin silmään tuo mummottelu, mutta ei mielestäni silti moni täällä samaa tee. Tosin oma äitini, josta tulossa nyt 45-vuotiaana tuplamummo, sanoo itse itseään mummoksi.

Vierailija
5/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tunnen tosimonta 50 jotka ovat mummoja

Vierailija
6/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:22v

Vierailija
7/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 50v ja hänesta tulee lähipäivinä mummo ;) Itse olen 20v tuleva teiniäiti(?) Taidan kuulua nuoreen vähemmistöön mutta silti me kaikki olemme av-mammoja iästä riippumatta.

Vierailija
8/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitänpä että ulkonäöltäni ja viriiliydeltäni päihitän monet kolmikymppiset. Mummo on isoäiti. Sellaiseksi olisi kyllä kiva tulla.

Vierailija
9/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini on nuorempi. Olen samaa mieltä siinä, että hyvä äitiys ei ole iästä kiinni.

Vierailija
10/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen tahansa. Ei siitä pidä ottaa nokkiinsa, se on vain sanonta. Viiteenkymppiin mennessä pitäisi olla oppinut ottamaan niin rennosti, etteivät moiset nimitykset paljoa paina.

Vierailija
11/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä olen 30v. Ja lasten mummo on 50v, kuten myös valtaosa suvun mummoista.

Vierailija
12/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on isoäiti. Minä nään mummouden positiivisena asiana. Tällä palstalla monet käyttävät mummoa haukkumasanana. Se on ikävää.

Vierailija
13/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmeisesti pikkutyttö, ikää 19.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi