Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni sai lahjaksi mustaihoisen nuken!

Vierailija
09.12.2009 |

Lapseni kummi osti synttäri lahjaksi tytölleni mustan nuken. Tyttöni sanoi heti Kato äiti apina.

Kyllä hävetti =/ Onko muilla kokemuksia? Kummitäti katsoi ihmeissään. Tyttäreni ei leiki nukella lainkaan ajattelin paiskata sen roskiin, kun hän ei huomaa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä suomessa PERSU perheessä ihmetellään..

Vierailija
2/51 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ap värisokea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas hävettää. Taidatte olla jotain juntteja jotka eivät matkustele... Itse ulkomailla asuneena en voi kuin ihmetellä! Minulla on lapsia afro-amerikkalaisen miehen kanssa ja meidän tytöllä on erillaisia nukkeja, on valkoisia, mulatti, aasialainen ja musta nukke. Lapsemme tietävät että on homoja, lesboja, eri värisiä ihmisiä, eri kansalaisuuksia, eri kieliä (osaavat suomea, englantia ja espanjaa) ja erilaisia uskontoja sekä kulttuureja. Koskaan ei lapset ole erehtyneet luulemaan ihmistä apinaksi.

Vierailija
4/51 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-vuotiaalla lapsella tummaihoinen nukke. Ystäväpariskuntamme tuli kylään meille. Mies huomasi nuken ja alkoi potkia sitä lattialla ja nimitellä neekeriksi lapsemme nähden.

Pikkasen yllättävä tilanne selittää lapselleen miksi setä potkii ja haukkuu hänen nukkeaan.

Sitä ei aina osaa arvata millasiin tilanteisiin vanhempana voikin joutua toisten aikuisten takia.

Vierailija
5/51 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isompi tyttäreni sanoi nähdessään vauvasiskonsa ekaa kertaa: Vauva on meekeen apina!

Vierailija
6/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi mitä hiton sovinnaisuuskasvatusta siitä nukestakin pitää vääntää: nukke on nukke, oli se sitten vaikka vihreä tai keltainen.

Mitenköhän muuten tämä ap:n kuvitteellinen tynnyrissä kasvanut rotuhygienistilapsi kommentoisi isopäisiä lelufigureja, kuten vaikka petshopeja ja bratzejä?

Vierailija
7/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on kotonaan opettanut lapselle kivoja ilmaisuja tummaihoisista ihmisistä. "katsohan nyt lapseni, tuollakin kävelee apina" Kiva kun joku päivä ap:n lapsi lähtee ulkomaille ja erehtyy alueelle missä häntä tituleerataan valkoiseksi horoksi. Ap:n lapsi juoksee varmaan itkien kotiin, ja ehkä ap silloin muistaa tämän ketjun...

Vierailija
8/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei erota nukkea apinasta. Kehitysvammainen?

Vierailija
9/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään normaali lapsi ei erehdy sanomaan ihmistä eläimeksi. paitsi mitä hiton sovinnaisuuskasvatusta siitä nukestakin pitää vääntää: nukke on nukke, oli se sitten vaikka vihreä tai keltainen.

Mitenköhän muuten tämä ap:n kuvitteellinen tynnyrissä kasvanut rotuhygienistilapsi kommentoisi isopäisiä lelufigureja, kuten vaikka petshopeja ja bratzejä?

mutta kyllä minun 5 v tyttäreni joka on erittäin normaali sanoi tummaihoisen nähdessään että kato äiti.tuolla on apina ja täytyy kyllä myöntää että olin aika nolona. ja ei olla rasisteja ja lapset tietävät meillä että meitä mahtuu maailmaan monenlaista ihmistä.

Vierailija
10/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa olla vitun tyhmä kersa jos ei erota nukkea apinasta. Kehitysvammainen?

Vierailija
11/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä jossain roskakuskin hommissa tai kotiäitinä takahikiällä pärjätä tulematta toimeen eri näköisten ja erimaalaisten ihmisten kanssa. Yhtään vaativimmissa töissä kansainvälisyys ja tasa-arvoinen suhtautuminen ihmisiin kun on ihan perusedellytys. Apinoiksi huutelijoita ei ei kauaa katsella..

itse olet Vitun tyhmä vammainen

Kyllä saa olla vitun tyhmä kersa jos ei erota nukkea apinasta. Kehitysvammainen?

Vierailija
12/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä minun 5 v tyttäreni joka on erittäin normaali sanoi tummaihoisen nähdessään että kato äiti.tuolla on apina ja täytyy kyllä myöntää että olin aika nolona. ja ei olla rasisteja ja lapset tietävät meillä että meitä mahtuu maailmaan monenlaista ihmistä.

No mistä sun lapsi on oppinut tuon? Sinun asiasihan se on kertoa hänelle että täällä pallolla elää monennäköisiä ihmisiä.

No joo jokaisen oma asia mutta ei yksikään skidi syntyessään vierasta muunvärisiä ihmisiä.

Vierailija
13/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan en tajua miten joku voi heittää lapsen lelun SALAA pois? Kuin pönttö sitä voi ihminen olla?

Vierailija
14/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että pienellä lapsella saattaa mennä kissat ja koirat sekaisin, mutta edes kaksivuotiaani ei sekoittaisi ihmistä ja eläintä.

Vierailija
15/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Vierailija
16/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kanssa asiasta eikä heittää suorinta tietä nukkea roskiin??

Vierailija
17/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos paiskaat sen nuken roskiin just sen takia että se on tumma eikä sen takia että tyttösi ei leiki nukeilla :-)

eli provohan tämä taas

Vierailija
18/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin siis saamme taas yhdestä lapsesta tynnyrissä kasvatetun RASISTIN. Naurettavaa tuollainen käytös äidiltä, jonka pitäisi lapselleen opettaa suvaitsevaisuutta ja kertoa että maapallolla on paljon erilaisia ihmisiä.

Vierailija
19/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitaten siis tuohon apinakommenttiin.

Tosi kurjaa, että olet noin rajoittunut.

Vierailija
20/51 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 2-veen lempinukke on tummaihonen Baby Born(kummeilta saatu, pyysin tummaihoista jotta on erinäköinen kuin isosiskon Baby Born). Nyt haluaisin ostaa tytöille vaikkapa aasialaiset nuket! Erilaisuus on rikkaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi