Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en vaan jaksa enää :(

Vierailija
09.12.2009 |

Tätä paskaa sataa niskaan urakalla! Voimat loppu, en pysty nukkumaan, jos nukahdan näen vain kaikista tapahtuneista asioista painajaisia.

En jaksaisi enää olla lapseni kanssa, haluan vain olla yksin!! Ei kuitenkaan ole vaihtoehtoja, tuntuu kamalalta kun en yksinkertaisesti jaksa omaa lastani :(

Lyhyen ajan sisällä:Vihdoin eron jälkeen uskalsin rakastua, mies teki törkeän tempun,lähti lätkimään, jouduin aborttiin, tulehdus iski seurauksena, raha-asiat melko huonolla tolalla, jotenkuten ruokaan riittää, kaveri kuoli, yksi makaa teho-osastolla, mummoni sairastui vakavasti ja nyt en jaksa edes muistaa mitä kaikkea muuta, liian väsynyt muistamaan!!!

Mielessä käy lapsen pois antaminen, mutta minne,mitä mulle sitten jäisi enää, ei mitään...

Toivotonta, en tiedä mitä tehdä, joka aamu toivon illan tulevan, kun ilta tulee, toivoisin aamun olevan jo... En yksinkertaisesti jaksa!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaverin kuolemalla, mummon sairastumisella ja lapsen poisantamisella on keskenään? Lapselleko sä kaiken kostat? Otappa itseäsi niskasta kiinni; lapsen pitäisi olla sun elämässäsi ykkössijalla, vaikka maailma kaatuisi ympärillä!!!

Vierailija
2/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla ketään kelle soittaa ja pyytää apua lapsenhoitoon, että pääsisit vähän tuulettumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää kirjoituksesi noin niin kuin lapsen näkökulmasta ajateltuna. Jos äiti on tuossa tilassa, ei lapsi voi voida hyvin. Kannatta kysellä sosiaaliviranomaisilta pääsisikö lapsesi hyvään kotiin.

Vierailija
4/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtinut perustarpeista, antanut aikaani, ollut näyttämättä pahaa oloani hänelle.

Miten tämä kaikki liittyy lapsen pois antamiseen? Kaikkea pahaa kasaantuu lyhyessä ajassa päälle, omat voimat ei tunnu riittävä, joskus käy mielessä onko ainoa vaihtoehto antaa lapsi pois. Silti rakastan lastani enemmän kuin muuta maailmassa. Ajatus vain tulee välillä mieleen, kun väkisin olen hyvä äiti, vaikka en jaksaisi.

Ota itseäsi niskasta kiinni, olen ottanut sen verran kuin vain pystyn. Huolehdin siis lapsen perustarpeista vaikka ei huvittaisi. Vielä pahempi olo tulee, kun tiedostan etten jaksaisi aina huolehtia, on vain pakko.

Miten tämä kaikki sai alkunsa? ei en tiedä...

ap

Vierailija
5/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on kuollut ja yksi on teholla ja mummo sairastaa mutta itseasiassa aloitit tekstin kirjoittamalla miehestä joka jätti sinut, eli se painaa tässä luettelossa eniten. Kaverikaan ei ilmeisesti ollut ystävä, kovin läheinen? Mummo piti tähän vetää mukaan että elämän kolhut näyttäisivät suuremmalta, vaikka tosiasiassa kaipaat vain miestä. Olet ilmeisesti hyvin nuori etkä henkisesti kovin sitoutunut äitiyteen? Ota yhteyttä sossuun ja kerro lapsesi tilanteesta.

Vierailija
6/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehtinut perustarpeista, antanut aikaani, ollut näyttämättä pahaa oloani hänelle.

Miten tämä kaikki liittyy lapsen pois antamiseen? Kaikkea pahaa kasaantuu lyhyessä ajassa päälle, omat voimat ei tunnu riittävä, joskus käy mielessä onko ainoa vaihtoehto antaa lapsi pois. Silti rakastan lastani enemmän kuin muuta maailmassa. Ajatus vain tulee välillä mieleen, kun väkisin olen hyvä äiti, vaikka en jaksaisi.

Ota itseäsi niskasta kiinni, olen ottanut sen verran kuin vain pystyn. Huolehdin siis lapsen perustarpeista vaikka ei huvittaisi. Vielä pahempi olo tulee, kun tiedostan etten jaksaisi aina huolehtia, on vain pakko.

Miten tämä kaikki sai alkunsa? ei en tiedä...

ap

äitiään ja ne sun mummosi ja kaverisi saavat apua ammatti-ihmisiltä. Keskityt itsesi ja lapsesi elämään ja rauhoitut ja koitat levätä. Pääasia että teidän pieni perheenne pysyy kasassa, enempään ei tarvitse kyetä.

Vierailija
7/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, joka ymmärtää sinua, kun aiemmat vastaukset niin moittivia! Mulla ei noin paljon vastoinkäymisiä, mutta silti ihan väsynyt mieli lasten ja kodin hoitoon. Mikään ei huvittaisi, mutta pakko on vaan jaksaa aamusta iltaan, ja taas aamulla herätä uuteen aamuun, usein huonosti nukutun yön jälkeen. Luulen, että tämä on masennusta ja väsymystä, en vain saa aikaiseksi lähteä lääkäriin. Mulla olo helpottaa kun kevät tulee, mutta tämä marras-helmikuu väli oli kamala vuosi sitten.

Vierailija
8/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mukaa missä järjestyksessä kaikki alkoi tapahtumaan, en todellakaan tärkeysjärjestyksessä.

Ja miten se meni, piti mummokin vetää tähän mukaan... toivoisin todellakin ettei hänelle olisi tapahtunut mitään, kamalia asioita muutenkin tapahtunut.

Sehän tässä pelottaa, tiedän lapsen tarvitsevan minua, tähän asti olen jotenkin jaksanut. Pelkään mitä käy jos tapahtuu vielä jotain, pää ei kestäisi enää... Tiukkaa nytkin tekee...

Tiedän sekavaa kirjoitusta, mutta niin on ajatuksetkin, johonkin yritän purkaa tätä pään sisällä riehuvaa kaaosta

ap

Vierailija
9/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei kuitenkaan ole tekoja. Hae keskusteluapua vaikka terveyskeskuksesta. Älä vähättele tilannettasi, että saisit apua. Entäs neuvola, jos pieni lapsi? Hae apua pienistä hyvistä asioista. Käy kävelemässä ulkona, juo kuppi teetä. Soita tutulle, saat ajatukset hetkeksi kaikesta pois. Ajattele, että valmis maailma ei aja sinusta ohi, vaikka nyt on vaikeaa.

Vierailija
10/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tosiaan joku hoitaa välillä lasta, että saisit levättyä? Voisit myös ottaa yhteyttä mielenterveystoimistoon, ja käydä juttelemassa.

Vierailija
11/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos muutamasta asiallisesta neuvosta.

Jos jaksaisi ottaa selvää jostain mielenterveystoimistosta tms ja hakea apua.

Meidän terveyskeskukseen en mene vaikka mikä olisi.

Kiitos sinä joka kiteytit minun kaipaavan vain miestä, sanovan ettei ollu läheinen kaveri joka nukkui pois, toivottavasti olet tyytyväinen kun sait oloni vielä pahemmaksi.

En tiedä miksi sanasi satuttivat, mutta niin ne vai tekivät

ap

Vierailija
12/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriikeskuksia on, jos et jaksa etsiä luettelosta, soita numeropalveluun ja pyydä yhdistämään. sieltä saat apua mihin jatkossa ja akuutin keskusteluavun, sekin helpottaa aluksi.

Ne vaikeat tilanteet ovat hyvin kasvattavia, mutta älä jää yksin tuleen makaamaan, vaan soita ja hae apua !!!

Vierailija
13/13 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä voisi löytyä ihan asiallista apua ja jos mielenterveystoimistoon haluat, sun täytyy saada lähete sieltä terveyskeskuksesta ensin...joten mietippä tarkkaan miksi et sinne menisi ?

Sosiaalitoimisto voi myös auttaa lähetteen kanssa, jos heiltä löytyy lääkäri-aikaa sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi