"äiti,tää tuoli haisee ihan sun pepulle!"
että sillälailla.
4v.lapsi jostain kumman syystä nuuhkaisi nojatuolin istumaosaa ja tokaisi: "äiti,tää tuoli haisee ihan sun pepulle!"
Kommentit (39)
koska "ne tuoksuu ihanalle äidille".
Lapsilla on ilmeisesti vähän omituinen hajuaisti tai mieltymykset...
joka ei vaihda alushousujaan/housujaan kertaakaan kuukautisten aikana?
olisiko aika käyttää joitakin lääkevalmisteita jotka neutralisoi pimppalooran ph:n.
hygieniassasi on paaaaaaaaaaaljon toivomisen varaa.
Kysymys suihkutatko kakkosen jälkeen takapuolesi vai tyydytkö pelkkään paperiin.
Jos peppu haisee niin että tuoliin tarttuu lienee paskakikkareita pöksyissä.
Erottaako lapsi pepun ja pimpan? Vai oletteko niitä perheitä joissa naisella on vain peppu.
olen kuulemma itse lapsena sanonut juuri noin!
Nuuskutelkaapa tosikot omia tuolejanne.. niissäkin saattaa olla hieman ummehtunut haju? :)
Takamuksesta se haju on peräisin. Lapset nyt taitavat kiehnätä eniten siellä äidin perän tienoilla. Vaikka te kuinka vesipesette sitä omaanne jatkuvasti, kannattaisi varmaan pistää joku lähietäisyydeltä nuuhkaisemaan.
Ja entäs jos istuu sille perseiselle tuolille, ja haju tarttuu takamukseen..
Olin piereksinyt siinä noin 8h päivässä lähinnä töiden puolesta. Ja se paskan haju tosiaan oli tarttunut siihen. Italianpatapierulta haisi koko tuoli. Oli pakko heittää menemään koska haju oli imeytynyt tuoliin niin vahvasti ettei lähtenyt edes kemikaaleilla.
Miten tässä ilkeää enää istua minnekään muiden jäljiltä; kuvitelkaa esim penkit linja-autoissa yms... Hyi helv...
nousee pierunhaju.. Varsinki miehen jäljiltä jos hän on siinä pitempään istunut ja piereskellyt..
KYLLÄ,pesen persiini AINA ison hädän jälkeen.
ja pesen myös toosaani.
ehkä vika on siinä,että istun kahdella tuolilla ilman pikkareita..... yleensä aamuisin ja saunan/suihkun jälkeen.TAI piereskelen. ja nämä tuolit ovat sitä varten. esim. nahkasohvallani en piere.koskaan. enkä istu paljain persein.voi siis huoletta tulla kylään olkkariin istuskelemaan:D
ja-molemmat tuolit on makkarissa,ja molemmissa tuolissa on ns. erillinen istuinpoppana laitettu juuri sitä varten,että voin istahtaa siihen ilman kalsonkeja,ja se poppanaliina käy kyllä pesussa......
mutta minun tytölläni on kyllä muutenkin tarkka hajuaisti:))
-ap
Ei uskoisi, että ketjussa on aikuisia naisia ja äitejä.
On se helppo netissä paljastaa kaikenlaista..
mautonta,ettekä uskoisi,että on aikuisia naisiä ja äitejä puhumassa aiheesta?
haluaisinpa tavata naisen,joka ei koskaan piere? tahi muka aina pidättää ja kirmaa vessaan pikku töräyksen päästämään..................
jokainen päästelee kaasujaan mutta onko siitä, niiden tai takamuksensa hajusta avauduttava muille? Mielestäni sivistynyt ihminen ei sellaista tee edes netissä. Aloittajan perheessä kai puhutaan noista asioista jatkuvasti - ei se lapsi muuten tuollaista kommentoisi.
Päivän paras! Lisää näitä :D
meillä myös piereskellään ja haistellaan ja nauretaan, mutta kotona vaan oman perheen parissa.. Taitaa olla tosikkoja ne jotka ei pieruille tai haisuille osaa nauraa ;)
onneksi ei ollut vieraita....
-ap