Olet tosi kaunis, sinun pitää vain laihduttaa.
Rasva tekee ihmisen rumaksi.
Näin lausui mieheni. .....#¤%#!
Kommentit (16)
Omalla kohdallani pitää paikkansa: hoikkana olen kaunis, pulleana mitätön
...mulla on sama juttu. Enkä ole edes mitenkään pullea. Mutta mun kasvojen olematon luusto tulee edes jotenkin esiin, jos olen laihempi.
Se ei silti tarkoita, että se pitäisi paikkansa ap:n kohdalla, koska en ole häntä nähnyt. Mulla on kyllä tuttavia, joiden kasvot näyttää kauniilta ovat he minkä painoisia tahansa. Haluaisin minäkin hyvän kasvojen luuston.
Kyse ei ole veemäisyydestä, valitettavasti.
Omalla kohdallani pitää paikkansa: hoikkana olen kaunis, pulleana mitätön
...mulla on sama juttu. Enkä ole edes mitenkään pullea. Mutta mun kasvojen olematon luusto tulee edes jotenkin esiin, jos olen laihempi.
Se ei silti tarkoita, että se pitäisi paikkansa ap:n kohdalla, koska en ole häntä nähnyt. Mulla on kyllä tuttavia, joiden kasvot näyttää kauniilta ovat he minkä painoisia tahansa. Haluaisin minäkin hyvän kasvojen luuston.
Itse ainakin panisin miljoona kertaa mieluummin naamasta rumaa, mutta hoikkaa, kun naamasta kaunista läskiä. Ihra on ällöttävää ihan koskeakin, vaikka se kuinka olisi kauniin naaman alla.
Minusta (ja miehestäni muuten myös) seksikkyys ei ole vain ulkoista kauneutta, vaan hyvää kuntoa, terveyttä, jaksamista ja ketteryyttä, sellaista sulokkuutta. Eikä tähän hikoileva, hengästyvä ihrakasa oikein istu.
rasva tekisi ihmistä rumaksi????
Ap:n mies kertoi faktan, mutta tietysti voisi kysyä, miksi tuollainen itsestäänselvyys piti ääneen sanoa.
Onko tosiaan joku sitä mieltä, etteikö rasva tekisi ihmistä rumaksi????
Ap:n mies kertoi faktan, mutta tietysti voisi kysyä, miksi tuollainen itsestäänselvyys piti ääneen sanoa.
Tosi omaperäinen provo!
12 Anteeks mitä?
kommentteja tarjoamalla oma mielipide taivahan totena. Esim.
Siis ei kai jonkun mielestä vihreä oikeasti ole kaunis väri?
Siis ei kai kukaan oikeasti tykkää Metallican musiikista?
Siis ei kai kukaan oikeasti halua asua maalla jne....
Sitä.
minusta kenelläkään ei ole oikeus arvostella toisen ulkonäköä. Ihan kauhea ajatus myös, että mies arvostelee vaimonsa ulkonäköä, tosi loukkaavaa. Kyllä elämässä on muitakin arvoja kuin vain ulkonäkö. Vain laihuusko se tekee ihmisestä paremman? Huh, miten pinnallista porukkaa. Ja vaikka olisi mitä mieltä toisen ulkonäöstä, eikö enää ole mitään käytöstapoja aikuisillakaan?
Tosi omaperäinen provo!
musta taas oli ihana kuulla kun sanoin, että "ei tää piikkimatto satu perseen alla kyllä yhtään ku on niin hyvin tätä pehmustetta kertyny" ni mun mies sano, että "no just sillei sopivasti"
ja oon 170/85..:D
sitten älähtää, jos sanallakaan mainitsen hänen jenkkakahvoista tai tyhmännäköisestä hiustyylistä. Jos et ole niin lihava, että siitä oikeesti on terveydellistä haittaa, niin anna mennä tuollaiset kommentit toisesta korvasta ulos.
Itse laihdutin joku vuosi sitten 10kg.. olin 50/162.. tuntui, että näännyn ja kävin joka päivä kuntosalilla. Sitten mies sanoi saunan jälkeen, että "pitäskö sun nyt oikeesti vähän laihduttaa, kun näyttää maha kasvaneen"!! Siinä vaiheessa loppui stressailu kiloista. Anorektikkoako minusta haluaa, en tiedä. Nyt olen 60/160 ja erittäin tyytyväinen itseeni.
Eihän tuo nyt provo ole, vaan totuus!
Tosi omaperäinen provo!
Ja katselkaapa rasvakudoksenvihaajat Marilyn Monroen kuvia! Aika löytyy aika iso perse ja vatsamakkaraa, mutta kukapa voi kiistää, ettei olisi yksi maailman kauneimmista naisista ikinä?
Eihän tuo nyt provo ole, vaan totuus!
Tosi omaperäinen provo!
että violetti on ruma väri ja oliivit maistuu pahalta?
Mutta kyllä jotkut tykkäävät pulleistakin!