Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

väsymys ja vitamiinit

Vierailija
08.12.2009 |

Syön multitabseja, mutta silti olen väsynyt. Ajattelin kokeilla Berocca plussaa. Voiko noita molempia nyt syödä samaan aikaan? Kiitos vastauksista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa käydä lääkärissä jos väsyttää. Pyydä verenkuva, verensokeri, kilpirauhaskokeet, krea, kalium, natrium ainakin alkuun

Vierailija
2/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös otan muutaman vitamiinin päivässä. Lisäksi syön hedelmiä ja ulkoilen - ja silti välillä väsyttää kovasti. Ehkä tämä on tätä ka-ka-kaamosta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriarvoni yms kunnossa :) Taitanee olla siis ihan kaamosen aiheuttamaa väsymystä ja ajattelin joskos vitamiineista olisi apua. Mutta en siis edelleenkään saanut vastausta kysymykseeni. Pitäneepä kysästä sitten vaikka apteekista.

Vierailija
4/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutu-mittarilla auttanut d-vitaamiinipillerit, olen niitä ottanut nyt 2 joka päivä. 100% en voi olla tästä, mutta jotenkin tuntuu että aika pian niiden ottamisen jälkeen aloin piristymään. Muuten mikään ei muuttunut elämässä-ni.

Vierailija
5/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden multitabsin + yhden 20 ug:n D-vitamiini tabletin sekä yhden c-vitamiini poretabletin. Nämä kun ottaa aamulla niin ei minua ainakaan väsytä, ellei sitten ole tullut muutoin hankittua univelkaa.

Vierailija
6/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittelee noi suositukset ihan valtavan paljon.

Vierailija
7/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan D-vitamiinia sen 10ug, joka suositus. Minua nyt lähinnä mietitytti tuo C- ja B- vitamiinien "yliannostus" jos nyt otan Beroccaa ja multitabsia samaan aikaan (Berocassahan siis vain B- ja C-vitamiinia ja sinkkiä).Jotkut vitamiinit on rasvaliukosia ja jotkut ei.. Kukahan nyt osais valaista :)

-ap-

Vierailija
8/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliannostusta saa.

Olen lääkärin kehotuksesta syönyt toooosi paljon enemmän kaikkia vitskuja. Joku Multitabs on kuin pisara valtameressä. D-vitamiiniä syön noin 40-60mikrog. päivässä.

Vierailija
9/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syödä päivässä? En puhu suosituksista, vaan ihan omakohtaisista kokemuksista tai lääkäreiden neuvoista.

Vierailija
10/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt markkinoilla pureskelu tabletti ja vahvuus 25 ja vielä hyvän makuistakin.

Kyllä piristää vähän liikaakin.

Vierailija
11/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti siis kysyn

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi