väsymys ja vitamiinit
Syön multitabseja, mutta silti olen väsynyt. Ajattelin kokeilla Berocca plussaa. Voiko noita molempia nyt syödä samaan aikaan? Kiitos vastauksista.
Kommentit (11)
Minä myös otan muutaman vitamiinin päivässä. Lisäksi syön hedelmiä ja ulkoilen - ja silti välillä väsyttää kovasti. Ehkä tämä on tätä ka-ka-kaamosta:)
Veriarvoni yms kunnossa :) Taitanee olla siis ihan kaamosen aiheuttamaa väsymystä ja ajattelin joskos vitamiineista olisi apua. Mutta en siis edelleenkään saanut vastausta kysymykseeni. Pitäneepä kysästä sitten vaikka apteekista.
mutu-mittarilla auttanut d-vitaamiinipillerit, olen niitä ottanut nyt 2 joka päivä. 100% en voi olla tästä, mutta jotenkin tuntuu että aika pian niiden ottamisen jälkeen aloin piristymään. Muuten mikään ei muuttunut elämässä-ni.
yhden multitabsin + yhden 20 ug:n D-vitamiini tabletin sekä yhden c-vitamiini poretabletin. Nämä kun ottaa aamulla niin ei minua ainakaan väsytä, ellei sitten ole tullut muutoin hankittua univelkaa.
Heittelee noi suositukset ihan valtavan paljon.
otan D-vitamiinia sen 10ug, joka suositus. Minua nyt lähinnä mietitytti tuo C- ja B- vitamiinien "yliannostus" jos nyt otan Beroccaa ja multitabsia samaan aikaan (Berocassahan siis vain B- ja C-vitamiinia ja sinkkiä).Jotkut vitamiinit on rasvaliukosia ja jotkut ei.. Kukahan nyt osais valaista :)
-ap-
yliannostusta saa.
Olen lääkärin kehotuksesta syönyt toooosi paljon enemmän kaikkia vitskuja. Joku Multitabs on kuin pisara valtameressä. D-vitamiiniä syön noin 40-60mikrog. päivässä.
syödä päivässä? En puhu suosituksista, vaan ihan omakohtaisista kokemuksista tai lääkäreiden neuvoista.
Nyt markkinoilla pureskelu tabletti ja vahvuus 25 ja vielä hyvän makuistakin.
Kyllä piristää vähän liikaakin.
kannattaa käydä lääkärissä jos väsyttää. Pyydä verenkuva, verensokeri, kilpirauhaskokeet, krea, kalium, natrium ainakin alkuun