Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot rinnat ja selkäkivut

Vierailija
08.12.2009 |

En kestä enää! Pitkällisen etsimisen jälkeen löysin vihdoin edes joten kuten istuvat liivit, kokoa E80. Tänään liivit ensimmäistä päivää päällä ja selkä aivan tulessa!

Mistä te isorintaiset löydätte hyviä liivejä? Entä onko joku onnistunut pienentämään kuppikokoaan laihduttamalla? Vai onko ainoa toivoni rintojen pienennysleikkaus?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksella rintojenpienennsleikkauksessa olleista voin kertoa, että tyytyväisiä ovat olleet. ja kivut ja säryt helpottaneet.

Vierailija
2/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan bravissimo.comista fantasien liivejä. Ja nimenomaan niitä joissa leveähköt olkaimet ja täyskupit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoinen ja rinnat ovat f-kuppikokoa, ehkä jopa g. Riittävän pienellä ympärysmitalla niitä ei tahdo löytyä. Laihtuminen ei auta, eikä tässä nyt ole tarkoituksenmukaista edes paljon laihtua. Liivejä ei löydy, ryhti on surkea ja koko kroppa kipeä.

Kolmas lapsi vielä suunnitteilla ja kun se on imetetty, lähden selvittämään rintojen pienennystä.

Vierailija
4/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin rintojen pienennys leikkauksessa ja olen erittäin tyytyväinen. nyt ritani ovat vain kokoa 75 C

Vierailija
5/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös harkinnut tuota leikkausta. käyn hierojalla parin viikon välein ja hänkin sanoi että ei noita hinkkejä paikat loputtomiin kestä :D

olen pienellä laihdutuskuurilla tässä ensin ja joskus parin vuoden päästä ajattelin puhuvani leikkauskesta.

töissä käytän joko kunnon sporttiliivejä tai kaksia rintsikoita päällekkäin. niin on oikein hyvä olla. hyvät selkä- ja vatsalihakset helpottavat myös oloa ja hyvä ryhti on myös tärkeä.

itselläni siis kokoa on 85G

Vierailija
6/6 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoni on 75G tai 80F. Odotan juuri kolmatta lastani ja samat suunnitelmat kuin oli jollain muullakin täällä palstalla: aion pienennyttää rintani kun olen kolmannen imettämisen lopettanut. Millä perusteilla ja kuinka helposti saa leikkauksen Kelan maksamana vai onko heti suosiolla mentävä yksityiselle?