Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voi toisaankin pelastaa/tuhota miehen imagon!

Vierailija
08.12.2009 |

Vrt. Stubb ja Niinistö...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonot esimerkit.

Kummallakin nätti, fiksu nainen puolisona, eli mitä tarkoitat pelastamisella/tuhoamisella?

Arvostan sekä Niinistöä että Stubbia, naisista huolimatta, en heidän takiaan.

Kyllä se on yleensä mies itse, joka maineensa tuhoaa :)

Vierailija
2/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vuoksi stubbista ei koskaan voi tulla preidenttiä, tuskin pääministeriäkään. On tosin itsekin sotkenut asioita aika lailla (mm. Afgnistan-moka), joten ei ole ura nousukiidossa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon toimesta?

Vierailija
4/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun meni naimisiin lapsensa ikäisen ihmisen kanssa. Ei siitäkään voi tulla presidenttiä vaimovalintansa takia.

Vierailija
5/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun meni naimisiin lapsensa ikäisen ihmisen kanssa. Ei siitäkään voi tulla presidenttiä vaimovalintansa takia.

Vierailija
6/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

linnassa, niin tämä kertoo lähinnä siitä kuinka häviävän pieni hetki elämästä voi muuttaa tunnetun henkilön imagon. Eihän se kahvittelun kuvaus kai kestänyt kuin muutaman kymmenen sekuntia.

Eli, Niininstön vaimo näytti tuppisuulta juntilta (joi kahvia lusikka kupissa), mutta Stubbin vaimo oli elementissään. Krooh.

Vierailija
7/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vuoksi stubbista ei koskaan voi tulla preidenttiä, tuskin pääministeriäkään. On tosin itsekin sotkenut asioita aika lailla (mm. Afgnistan-moka), joten ei ole ura nousukiidossa enää.

Stbbista ei tule pressaa, sen kyvyt menis AIVAN hukkaan. Mä toivon siitä uutta pääministeriä, saatais EU:ssa pätevää päätöksentekoa. Vanhanen on ihan pelle eikä Halosta päästetä pelastamaan tilannetta.

Vierailija
8/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on itse niin ilmoittanut ja minusta tuo on ihan uskottavaa. Siinä hommassa tosiaan ei pääsisi kykyjään käyttämään.

Vierailija
9/9 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku jaksaa keksiä näitä juttuja mm Jennistä. Itse näin myös kahvittelun ja ainoa muu kontakti tähän naiseen on ollut pari kuvaa lehdissä. Noiden perusteella ihmisellä ei voi olla kokonaiskuvaa toisesta ihmisestä. Pääasia kaikenlisäksihän on kuitenkin se että he (jenni ja sauli ) ovat onnellisia. Molemmat sen verran fiksun kuvan antaneita, että eivät ole tippaakaan kiinnostuneita mitä heistä ajatellaan jossain palstoilla tai muuallakaan. Jos jaksaisivat ajatella muiden mielipiteitä tuskin olisivat naimisiin menneetkään. Oletettavasti tuolla ikäerolla varustettu pariskunta arvaa mitä jotkut urpot heistä ajattelevat...