Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sikainfluenssan jälkitautina poskiontelontulehdus, mikään antibiootti ei auta/sovi

Vierailija
08.12.2009 |

Sairastuin sikainfluenssaan ja podin sitä lähes kolme viikkoa. Reilu kaks viikkoa sitten sain jälkitautina poskiontelontulehduksen ja se ei ole vieläkään poissa. Eka antibiootti tuntui auttavan (tosin aiheutti oksetus oloa) mutta kun kuuri loppui niin kuume tuli takas ja lääkäri totes, ettei ole poissa keuhkoputkentulehdus. Tuon jälkeen oon testannut kolmea eri antibioottia, kaikki aiheuttaa järkyttävää pahoinvointia enkä ole niitä voinut jatkaa kun oon lääkkeet oksentanut pois. Tänään täytyy soittaa lääkärille iltapäivästä että miten tämä lääke auttanut, onko ollut pahoinvointia jne.

Onko olemassa mitään lääkettä tuohon pahoinvointiin? Ei ole auttanut, vaikka oon syönyt jokaisen lääkkeen oton yhteydessä ja käyttänyt maitohappobakteereita. Tämä tuntuu oudolta jo siksikin kun yksi antibiootti, joka aiemmin ei mitään sivuvaikutuksia ole aiheuttanut niin nyt sekin aiheutti oksentelua. Voisko johtua siitä, että olen sairastanut pitkään vai onko kaukaa haettua, että antibioottien huono sopivuus johtuis tuosta?

Tietäiskö joku siis sellaisen pahoinvointilääkkeen nimen jota vois käyttää, yks tuttu noista joskus puhui, muttei sanonut minkä merkkisiä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin välillä auttaa yksinään.

Vierailija
2/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä miellyttävin operaatio, mutta auttaa välittömästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni sitä saa vain reseptillä ja taitaa olla kallistakin?

Vierailija
4/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivo on se punkteeraus. Ei siihen kuole, mutta ei ole kaikista kivoimpia toimenpiteitä. Auttaa heti.

Vierailija
5/5 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet saa clostridium difficileä. Sen kanssa ei ole leikkimistä. Jospa vaivasi on vain viruksen aiheuttamaa ja siihen ei silloin auta antibiootti. Minäkin suosittelen punkteerausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi