Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lattialaattojen saumat saa puhtaiksi?

Vierailija
08.12.2009 |

Meillä on 4 vuotta vanha omakotitalo, jonka harmaiden lattialaattojen vaaleanharmaat saumat ovat likaiset normaalista viikkosiivouksesta ja tavallisesta lattianpesusta huolimatta.

Millä nuo saumat saisi jälleen puhtaiksi, mielellään mahdollisimman vähillä kemikaaleilla ja hankaamisella? Kaikki vinkit otetaan ilolla vastaan.

Joskus olen kuullut jostain vinkin, että piimällä lähtisi, mutta tuleeko siitä järjetön siivo ja haju? Toki joku kaupan tököttikin käy, jos joku osaisi suositella kerralla kunnollisen.

Kiitos jo etukäteen vastaajille!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta RTV:ltä tai muulta vastaavalta ainetta nimeltä RKL Bio. Sitä levität märälle lattialle ja annat vaikuttaa vartin. Sitten Sinin saumaharjalla saumat puhtaaksi. Uskomaton aine, ainoa mikä ihan oikeesti toimii!!

Nimim. Piimänkin kokeillut..

Vierailija
2/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä vielä kysyy, että mikä tuo RTV on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesutilojen saumat sain suht puhtaiksi kun kaadoin kloriittia lattialle, vähän vettä päälle ja hankasin pitkävartisella harjalla. Liekö kovin terveellistä, mutta pakko tehdä aina silloin tällöin. En ehkä asuintilojen saumoihin käyttäis.

Vierailija
4/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta aine, niin näet, missä on lähin paikka mistä sitä saat. On käsittääkseni suht ympäristöystävällistä ainetta kaiken lisäksi.

Ja siis kylpyhuoneen ja vessan lattioita minä tuolla aineella olen pessyt.

Vierailija
5/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosittelisin Universal Stonea joka on myrkytön ja hapoton ja biologisesti hajoava. Itse olen saanut sillä entiset valkoiset saumat taas valkoiseksi!

nimim.kaikkea kokeillut

Vierailija
6/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauheena pyykinpesuainetta lattialle, pitkävartinen harja ja vettä ja sitten huuhtelu. Kyllä toimi!

Vierailija
7/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rtv ihan vaan kauppa. Sinin kaakelisaumaharja paras!

8/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisesta laattamateriaalista on kyse.

Oletan että kivilaatta ja laastisaumat.

Emäksinen pesuaine valkaisee saumat.

Vierailija
9/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki orgaaninen lika lähtee - ja luonnontuotteesta kysymys.

Suosittelen!

Vierailija
10/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sini-saumaharja on munkin mielestä tosi hyvä. Viimeksi pesin sillä ihmesienellä (jossa paketissa appelsiinin kuva), homma oli kova mutta puhtaaksi lähti, laatat myös. Raskasta siksi kun joutuu kyykkimään...

Vierailija
11/11 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juuriharja. Jos ei niillä lähde, niin sitten keyt hionta hienolla hiontapaperilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme