Minkäikäselle pojalle on mielestäsi sopivaa alkaa käyttää dödöä jossa joku miestentuoksu?
Tuntui hassulta kun lapsen 8v kaveri tuoksui aika voimakkaasti ja kauas joltain miesten tuoksulta.
Kommentit (19)
8-vuotias poika ja hän itse halusi muutama kk sitten, että hänelle ostetaan dödö.
Miksi kieltämään jos toinen tahtoo, ja huomannut että me aikuisetkin huolehditaan itsestämme.
ilman tuoksuja. Itse muistan, että käytin teini-iässä "parfyymiä", joka niin voimakas, etten kuuna päivänä laittaisi mitään sellaista. Mutta ei 8-vuotiaana, toki...
8-vuotias poika ja hän itse halusi muutama kk sitten, että hänelle ostetaan dödö. Miksi kieltämään jos toinen tahtoo, ja huomannut että me aikuisetkin huolehditaan itsestämme.
tuoksuttomiakin dödöjä on paljon. Miesten tuoksuihin minä ainakin liitän jossain määrin sen että niillä tuoksuilla yritetään viehättää naisia. Semmoiset jutut ei mun mielestä oikein istu vielä lasten maailmaan. ehkä teineille mutta ei 8-vuotiaille..
8-vuotias poika ja hän itse halusi muutama kk sitten, että hänelle ostetaan dödö. Miksi kieltämään jos toinen tahtoo, ja huomannut että me aikuisetkin huolehditaan itsestämme.
onko tämä laajempikin kasvatusperiaatteesi? Saako lapsesi kaiken mitä haluaa?
Ja ne dunkkaa kyllä niin tuhottomasti...
Mutta en raaski kieltääkään, parempi mielestäni että käy suihkussa, käyttää suihkushampoota ja huolehtii itsestään.
Mutta on se tuoksu hiukan huvittava... Dödöä en vielä kyllä ostaisi.
seiskaluokka alkaa aina joulun jälkeen tuoksumaan axelta. Ne ei muuten edes puhu dödöstä vaan axe on yleinimi... ;) Sehän vetoaa tunnetusti naisiin ja joulupukin käytyä sitä käytetään melko reippaasti.
kuten hygienian hoidossa. Tai kun haluaa leipoa sämpylöitä, aloittaa jalkapallon peluun, pianonsoiton jne.
kasvtusperiaatteemme? Siitä tässä ei tainnut olla puhe, vaan dödöstä?
Ja jos noin paljon kiinnostaa niin lapsellamme on Nivean -tuoksuton- dödö. Edes mieheni tai minä emme käytä tuoksuvia dödöjä niin miksi ostaisimme sellaisen lapselle?
Erikseen on hajuvedet jne.. millä tehdään tuoksua.
Ja jos kasvatuksista haluat keskusella haluamisen suhteen niin veikkaan että teidän lapset ei meillä eläisi päivääkään teidän kodin jälkeen, sen verran natsia on täällä, kyllä, myönnänkin sen.
Lapset 5,7 ja 8 tekevät kotitöitä siinä missä mekin ja jos jotain haluavat niin saavat, kun säästävät ensin rahansa siihen leluun (hygieenia,vaateet jne..tietenkin me ostamme)
Lapset hoitavat omat huoneensa, minä pesen lattian vain. Tyhjentävät astian pesukonetta siinä missä mekin, vievät roskia, kattavat pöydän jne.. eli normaaleja asioita, meistä ainakin.
Ja lastemme huoneet on siistejä, siivoavat aina leikin jälkeen huoneen jne.. Mistäs sitä tavoille oppisi kuin kotoa.
Lastemme kavereita ihmettelen, kun eivät osaa koululaiset edes ruokapöydässä olla, ovat kuin siat suoraan sanottuna.
Helpottiko tämä sinua nyt? --kun meillä saadaan kaikki, kun vaan halutaan, ja pah!
Käyttäkööt myrkkyjä aikuisena tuo 20v on hyvä
kasvtusperiaatteemme? Siitä tässä ei tainnut olla puhe, vaan dödöstä? Ja jos noin paljon kiinnostaa niin lapsellamme on Nivean -tuoksuton- dödö. Edes mieheni tai minä emme käytä tuoksuvia dödöjä niin miksi ostaisimme sellaisen lapselle? Erikseen on hajuvedet jne.. millä tehdään tuoksua. Ja jos kasvatuksista haluat keskusella haluamisen suhteen niin veikkaan että teidän lapset ei meillä eläisi päivääkään teidän kodin jälkeen, sen verran natsia on täällä, kyllä, myönnänkin sen. Lapset 5,7 ja 8 tekevät kotitöitä siinä missä mekin ja jos jotain haluavat niin saavat, kun säästävät ensin rahansa siihen leluun (hygieenia,vaateet jne..tietenkin me ostamme) Lapset hoitavat omat huoneensa, minä pesen lattian vain. Tyhjentävät astian pesukonetta siinä missä mekin, vievät roskia, kattavat pöydän jne.. eli normaaleja asioita, meistä ainakin. Ja lastemme huoneet on siistejä, siivoavat aina leikin jälkeen huoneen jne.. Mistäs sitä tavoille oppisi kuin kotoa. Lastemme kavereita ihmettelen, kun eivät osaa koululaiset edes ruokapöydässä olla, ovat kuin siat suoraan sanottuna. Helpottiko tämä sinua nyt? --kun meillä saadaan kaikki, kun vaan halutaan, ja pah!
kunhan vain herättelin miettimään että lapselta kyllä voi kieltää juttuja joita hän haluaa jos vanhemmat kokevat sen parhaaksi. Hyvä että homma on teillä hanskassa. Kaikilla ei ole.
kunhan vain herättelin miettimään että lapselta kyllä voi kieltää juttuja joita hän haluaa jos vanhemmat kokevat sen parhaaksi. Hyvä että homma on teillä hanskassa. Kaikilla ei ole.
Kuka ihme sinut on pestannut herättelemään muita näillä käänteentekevillä ja yllätyksellisillä viisauksillasi? "voi kieltää juttuja joita hän haluaa jos vanhemmat kokevat sen parhaaksi" Älä, ihanko totta?
Kuka ihme sinut on pestannut herättelemään muita näillä käänteentekevillä ja yllätyksellisillä viisauksillasi? "voi kieltää juttuja joita hän haluaa jos vanhemmat kokevat sen parhaaksi" Älä, ihanko totta?
ehkä ei jatketa vänkäämistä tästä kun huumorimme eivät osu yksiin.
Sivusta ihmettelin juttuasi, ja nyt ihmettelen vielä enemmän kun heität homman "huumoriksi".
Sivusta ihmettelin juttuasi, ja nyt ihmettelen vielä enemmän kun heität homman "huumoriksi".
Terve ihmettelevä pallinaama.
jos nyt palattaisiin tähän ap aiheeseen joka oli ne tuoksut...
aha. oot oikeessa. kaikessa, darling
mun pikkuveli 11v käyttää jo dödöä, missä tuoksu. Huomattiin sit yks päivä äitin kanssa, et se suihkuttaa sitä myös päähänsä! (ja ihan tuhottomasti) :) eli ei kannata pitää ihan itsestäänselvänä et tuonkaan ikäinen poika tietää kuinka dödöä käytetään.