Ottaisitko n. 10v lapsesi kaverin fb kaveriksi?
Kommentit (10)
Luultavasti rajaisin kuitenkin statuspäivitysteni ja kuvien ym. ulkopuolelle
ainoastaan ne, jotka mun puolesta saa tietää elämästäni ihan mitä vaan, eikä häiritse. Puolitutut, entiset koulukaverit, työkaverit tms oon jättäny tylysti ulkopuolelle.
ei ole alle 18v leikkipaikka mielestäni ja ketään alaikästä en huoli kaverikseni.
Eniten siitä, mitä sinne itse kirjoitat. Jos kirjoitat vain kerran kuussa, että "kävin lomalla Helsingissä" niin silloinhan sillä nyt niin väliä, kuka niitä lukee. Mutta jos aktiivisemmin käytät niin en suosittelisi. Silloinhan pitäisi aina miettiä, onko tämä lapsille sopivaa ja leviääkö tieto lapsen kaveripiirissä. Jos tyttö on lapsesi läheinen ystävä, niin olisi ehkä kiva selittää asia hänelle, ettei turhaan loukkaannu.
mutta jos ei olisi niin ottaisin.
Miksi en ottaisi? Ihan sama kuin missä tahansa muualla elämässä; tottakai voi olla lapsen kaveri.
Minulla on facebookissa muutama tutun lapsi kaverina. Kätevä väylä kysellä kuulumisia silloin tällöin.
niin joo, en tajunnut miksi siinä voisi olla jotain outoa koska itse en ikinä kirjoita facebookkiin julkisesti yhtään mitään mitä joku tuttu ei saisi kuulla tai tietää.
eli ei mitään lapsilta kiellettyä.
Ei se ole lasten leikkipaikka. Kiva kirjoittaa että X toi tänään äidille kukkia, kun seuraavana päivänä kaveriu kuittailee...