Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko n. 10v lapsesi kaverin fb kaveriksi?

Vierailija
07.12.2009 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole lasten leikkipaikka. Kiva kirjoittaa että X toi tänään äidille kukkia, kun seuraavana päivänä kaveriu kuittailee...

Vierailija
2/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti rajaisin kuitenkin statuspäivitysteni ja kuvien ym. ulkopuolelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan ne, jotka mun puolesta saa tietää elämästäni ihan mitä vaan, eikä häiritse. Puolitutut, entiset koulukaverit, työkaverit tms oon jättäny tylysti ulkopuolelle.

Vierailija
4/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole alle 18v leikkipaikka mielestäni ja ketään alaikästä en huoli kaverikseni.

Vierailija
5/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten siitä, mitä sinne itse kirjoitat. Jos kirjoitat vain kerran kuussa, että "kävin lomalla Helsingissä" niin silloinhan sillä nyt niin väliä, kuka niitä lukee. Mutta jos aktiivisemmin käytät niin en suosittelisi. Silloinhan pitäisi aina miettiä, onko tämä lapsille sopivaa ja leviääkö tieto lapsen kaveripiirissä. Jos tyttö on lapsesi läheinen ystävä, niin olisi ehkä kiva selittää asia hänelle, ettei turhaan loukkaannu.

Vierailija
6/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei olisi niin ottaisin.

Miksi en ottaisi? Ihan sama kuin missä tahansa muualla elämässä; tottakai voi olla lapsen kaveri.

Minulla on facebookissa muutama tutun lapsi kaverina. Kätevä väylä kysellä kuulumisia silloin tällöin.

Vierailija
7/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joo, en tajunnut miksi siinä voisi olla jotain outoa koska itse en ikinä kirjoita facebookkiin julkisesti yhtään mitään mitä joku tuttu ei saisi kuulla tai tietää.

eli ei mitään lapsilta kiellettyä.

Vierailija
8/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan vieraista lapsista.

Vierailija
9/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorin on 16v serkku

Vierailija
10/10 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia heidän kavereitaan, jotka tunnen hyvin :)