Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nettiyhteys teillä on?

Vierailija
07.12.2009 |

Itse harkitsen läppärin hankintaa ja tietysti pitää tuo yhteyskin päättää. Soneralla olisi hyvä liikkuva laajakaista -tarjous (12,90/kk) mutta hiukan arveluttaa sen toimivuus. Oli nimittäin joskus teleFinlandin kännyliittymäkin eikä se meillä oikein pelittänyt.. Dna taasen toimiin hyvin. Kertokaa kokemuksia, kaikenlaisia. Olen tosi tietämätön.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes av-mamman armas siippa voisi vastata? Minulla kun ei ole miestä, joka hoitaisi kaikki tällaiset tekniset asiat..

Vierailija
2/5 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen hankkimaan kiinteän laajakaistan. On toiminnaltaan varmempi, kuin liikkuva laajakaista. Tavanomaiseen käyttöön riittää hyvin 1-3 megan yhteys. Itse olen erittäin tyytyväinen Elisan kaapelimodemiliittymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 8 megan Elisan laajakaista, lisäksi soneran 1 megan mokkula. Peruskäyttöön riittää hyvin parin megan laajakaista.

Vierailija
4/5 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkapuhelinoperaattorit liioittelee rankasti liikkuvan laajakaistan toimivuutta. Satunnaiseen käyttöön se on OK mutta päivittäisessä käytössä sen heikko toiminta ärsyttää.

Meillä 24M kiinteä yhteys Telia-Soneralta 40€/kk.

Vierailija
5/5 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juuri olin päätymässä joko DNA:n tai Elisan 1M:n nettitikkuun. Ja oletin sillä suvereenisti surffailevani tosi sukkelaan täällä av-palstalla.. Ei ole mulla varaa 40 e/kk maksella surffailuista :-(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän